וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המוות המסעיר, כוכב "משחקי הכס" מודיע: "לא אשוב בעונה הבאה"

15.6.2015 / 11:57

השחקן שעמד במרכז האירוע המסעיר ביותר בפרק האחרון של העונה החמישית, מבהיר את תכניותיו לעתיד. ספוילרים משמעותיים במיוחד, אל תקראו אם טרם צפיתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הזדמנות אחרונה לברוח, אם טרם צפיתם/מערכת וואלה, צילום מסך

אם כבר הספקתם לצפות בפרק האחרון בעונה החמישית של "משחקי הכס", גם אתם יודעים כבר את האמת המרה: ג'ון שלג אינו איתנו עוד. כצפוי, הרשת הוצפה באינספור תגובות ותיאוריות שלפיהן מותה של אחת הדמויות בסדרה אינה סופית, וכי הוא עוד עשוי לשוב בהמשך. קית הרינגטון, השחקן שגילם את הדמות בחמש העונות האחרונות, מבהיר באופן חד משמעי כי זה לא המקרה.

"היתה לי שיחה עם דיוויד ודן (היוצרים), הם עשו איתי את 'טיול הטוני סופרנו' שבו מבשרים לשחקן שהדמות שלו מתה", סיפר הרינגטון בריאיון ל"Entertainment Weekly". "הם אמרו לי: 'תראה, זה נגמר. אתה מת'". את השמועות שלפיהן חתם על חוזה שכולל גם את העונה השישית עם אופציה לעונה שביעית, הסביר הרינגטון בחוסר דיוק. "זה ממש הכעיס אותי שפרסמו את המשכורת שלי בחוץ, היו הרבה אי דיוקים. בכנות, מכולם לא סיפרו לי את התוכניות לעתיד הסדרה, חוץ מבמקרה הזה. הם אמרו שזה מה שרה. אם מתישהו בעתיד יקרה משהו שיערער על זה - זה כבר תלוי במוחות של דיווי, דן וג'ורג', אבל נכון לעכשיו אני מת ולא מתוכנן לחזור בעונה הבאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הרינגטון מעיד על עצמו שהרגיש כי "הסוף קרב", גם אם הדבר לא נאמר במפורש. "לא קראתי את "ריקוד עם דרקונים" (הספר החמישי), אבל קראתי את הספרים אחרים והיתה לי תחושה שזה מה שעומד לקרות. לא תיארתי לעצמי שזו תהיה הסצנה האחרונה בהחלט של הפרק וזה מה שהפך את הרגע הזה למיוחד. זה תמיד נחמד להיות בדבר האחרון בהחלט שקורה בפרק". בדומה לכוכבים אחרים שעברו רגעים קשים בסדרה, גם הרינגטון מעיד כי דווקא אהב את הקו העלילתי. "אהבתי את זה שהביאו את אולי להיות האיש האחרות שהורג אותי. אהבתי את האופן שבו הסיפור של אליסטר ת'ורן הסתיים. אני חושב שזה היה עשוי היטב. זה הרגיש נכון".

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully