וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחברות: ליהוק חדש לסדרת הדוקו-ריאליטי "מחוברים"

27.4.2017 / 16:41

אשת חיי הלילה קרול צבי ויינר היא המחוברת החמישית בעונה החדשה של סדרת הדוקו-ריאליטי הפופולרית. ויינר תככב בה לצד אמיר פיי גוטמן, רינת גבאי, ארקדי דוכין ואיתי לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחוברת. קרול צבי ויינר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשת חיי הלילה קרול צבי ויינר, מי שעומדת מאחורי הבר "גאולה" התל אביבי, תשתתף בעונה הבאה של "מחוברים", כך נודע לוואלה! תרבות.

ויינר בת ה-36, מתגוררת בתל אביב ונשואה למיקי ויינר, עמו היא מנהלת את הבר. את הצילומים תעבור כשהיא בהיריון ראשון. העונה תלווה את עבודתה בבר לצד בעלה, את הזוגיות הסוערת ואת חלומה להקים מקום משלה, אחרי שש שנים של שותפות אינטנסיבית בבר.

ויינר צברה ניסיון רב לאחר שעבדה שנים ארוכות במסעדת ננוצ'קה הגרוזינית, שם הפכה לבת טיפוחיה של ננה שרייר, הבעלים של ננוצ'ה ובעצמה כוכבת העונה השנייה של "מחוברות". ויינר עברה ילדות לא פשוטה, הוריה התגרשו כשהייתה נערה צעירה והקימו משפחות חדשות. על רקע פירוק המשפחה היא עזבה את הבית בגיל 14 בלבד, נאלצה לגדול בפנימיות וללמוד לנהל חיים עצמאיים. לפני שלוש שנים חוותה דרמה נוספת לחייה, אחותה האהובה נפטרה מסרטן, עליה היא מעידה שהייתה האדם הקרוב לה ביותר.

העונה השמינית של "מחוברים" תעלה בתחילת 2018 ב-HOT, ויביים אותה עמי טיר. לצד ויינר יככבו אמיר פיי גוטמן, רינת גבאי, ארקדי דוכין ואיתי לוי.

איתי לוי. ראובן קסטרו
גם הוא ישתתף. איתי לוי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully