וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אישה תגלם את "דוקטור הו"

16.7.2017 / 21:10

רשת BBC הודיעה שאישה תיכנס לראשונה לנעלי הדוקטור בסדרת המדע הבדיוני הוותיקה. השחקנית המאושרת שנבחרה היא ג'ודי וויטאקר, שאמרה: "יותר מנרגשת להתחיל את המסע"

ג'ודי וויטאקר תהיה דוקטור הו. AP
"לא יכולה לחכות". ויטאקר/AP

לראשונה בתולדות סדרת הטלוויזיה הפופולרית "דוקטור הו" תיכנס אישה לנעלי הדוקטור. רשת BBC הודיע היום (ראשון) הודיעה כי השחקנית הבריטית ג'ודי וויטאקר, המוכרת בין השאר מתפקידה כאם השכולה בסדרה "ברודצ'רץ'", תהיה דוקטור הו ה-13 במספר. וויטאקר תחליף את פיטר קפלדי בתפקידו כדוקטור הו החל מהעונה הבאה.

"אני הרבה יותר מנרגשת להתחיל את המסע הזה. כבוד גדול עבורי לשחק את הדוקטור. זה אומר לזכור את כל מי שהייתי אי פעם בזמן שאני צועדת לעבר הערך שדוקטור הו תמיד קידם: תקווה. אני לא יכולה לחכות כבר". הסדרה הבריטית, שעלתה לשידור ב-1963, נכנסה לספר השיאים של גינס כסדרת המדע הבדיוני שמשודרת הכי הרבה זמן על המסך ונחשבת לאחת המצליחות ביותר בהיסטוריה.

בריאיון לוואלה! תרבות משנת 2013 נשאל סטיבן מופאט, הכח היצירתי מאחורי התכנית, מה עזר לסדרה לשרוד כל כך הרבה שנים. "'דוקטור הו' יכולה להמציא את עצמה מחדש, ואכן צריכה לעשות זאת בכל כמה שנים", אמר. "רוב הסדרות מזדקנות, רוב הסדרות מתעייפות, רוב הסדרות הופכות להיות צפויות, בעיקר סדרה שהיא - כמו 'דוקטור הו' - קצת דומה לעצמה בכל סיפור. בכל כמה זמן 'דוקטור הו', עם היתרון שיש גם בגילה המופלג, מצליחה להוסיף ליתרון הזה גם את המעלה של היותה חדשה לגמרי. דוקטור חדש, מלווה חדשה, סיפור חדש – זה הופך למסורת עתיקת יומין, אבל גם לדבר חדש ונוצץ. אף סדרה אחרת לא יכולה לשלב את שני היתרונות האלה בו זמנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דוקטור הו/מערכת וואלה, צילום מסך

ההודעה של BBC מהיום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully