וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור המצב: הופעתו של ניל יאנג בישראל בוטלה

13.7.2014 / 8:28

עקב המצב הביטחוני ומתקפת הטילים שהגיעה עד מרכז הארץ, הופעתו של ניל יאנג בפארק הירקון בוטלה. ממשרדו של שוקי וייס נמסר: "ישנו חשש לביטחון הקהל באירוע רב משתתפים"

ניל יאנג. Frazer Harrison, GettyImages
לא יגיע לכאן בימים הקרובים. ניל יאנג/GettyImages, Frazer Harrison

בשל המצב הביטחוני, הופעתו של ניל יאנג בפארק הירקון בוטלה באופן רשמי, כך נמסר מהפקת המופע. יאנג אמור היה להופיע השבוע (17 ביולי) בתל אביב, אך הבוקר נודע כי המופע לא יתקיים כמתוכנן. בימים האחרונים, הגעתו של סנדק הגראנג' הוטלה בספק, אך עד הרגע האחרון מעריצים רבים החזיקו אצבעות וקיוו שיאנג אכן יגיע לפארק הירקון במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי.

בשבועות האחרונים ולאור המצב, עמוד הפייסבוק של יאנג געש ונסער, כשגולשים רבים הפצירו בו שלא להגיע להופעה בישראל. "כל שהפלסטינים מבקשים זה את הסולידריות שלך", כתבה גולשת אמריקאית", אנא בטל את הגעתך". על אף הדרישות, שהגיעו מגורמים שונים, המופע אמור היה להתקיים כסדרו. מכיוון שהמצב הביטחוני התדרדר, הפקת המופע נאלצה להודיע על ביטול הגעתו של המוזיקאי הענק.

ממשרדו של שוקי וייס נמסר: "בצער רב אנו נאלצים להודיע על ביטול המופע של ניל יאנג וקרייזי הורס שתוכנן ליום חמישי הקרוב בפארק הירקון. זאת לאור מתקפות הטילים של הימים האחרונים והחשש לביטחון הקהל באירוע רב משתתפים. מידע בגין החזרים וביטולי הכרטיסים יפורסם עד יום שישי הקרוב בהודעה לעיתונות ובמשרד הכרטיסים. Keep on rocking the free world".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
  • עוד באותו נושא:
  • ניל יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully