וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט עצר הופעה וצעק על ילד המרותק לכיסא גלגלים: "קום!"

14.9.2014 / 12:49

במהלך הופעה של קניה ווסט שהתקיימה בשישי בסינדי, אוסטרליה, קרא הראפר לשני מעריצים שלו לעמוד על רגליהם. מעריץ אחד הוא ילד שמרותק לכיסא גלגלים, ולשני רגל תותבת

קנייה ווסט. GettyImages
רגישות זה אני. קניה ווסט/GettyImages

הופעה של קניה ווסט, שהתקיימה בשישי בערב בסידני, אוסטרליה, הופסקה על ידו. הראפר הבחין שחלק מהאנשים בקהל אינו עומד על רגליו, והעניין כנראה פגע בכבודו. על פי דיווחים בתקשורת, ווסט הודיע: "אני לא יכול לשיר את השיר הזה. אני לא יכול לשיר עד שכולם יעמדו (...) אלא אם כן קיבלתם תו נכים ויש לכם חניה מיוחדת וחרא כזה. אני רואה אם אתם לא עומדים, תאמינו לי, אני מאוד טוב בזה".

בעקבות דבריו, רוב ההקהל עמד על רגליו, אולם ווסט הבחין בשניים שנשארו ישובים, וסרב להמשיך במופע עד שהם יקומו וירקדו כמו אחרים. מעריצה אחת הפנתה את תשומת לבו של ווסט לכך שיש לה רגל תותבת. ואז ווסט פנה למעריץ השני. "זאת הפעם הארוכה ביותר שבה הייתי צריך להמתין כדי לשיר שיר, זה לא ייאמן", אמר ווסט. הקהל, כך דווח, ניסה לרמוז לו כי הוא נוהג בחוסר רגישות והצביע על כיסא הגלגלים, אך ללא הועיל. ווסט שלח את שומר הראש שלו לקהל כדי לוודא שהמעריץ באמת מרותק לכיסא גלגלים. לאחר שקיבל את האישור לכך, אמר ווסט "הוא בכיסא גלגלים? זה בסדר!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully