וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן מישל ז'אר יגיע להופעה בים המלח. כמה יעלה כרטיס?

16.1.2017 / 6:00

כפי שדווח בוואלה! תרבות, המוזיקאי הצרפתי ז'אן מישל ז'אר בן ה-68, מחלוצי המוזיקה האלקטרונית, יופיע במצדה כדי להעלות את המודעות הבינלאומית למצבו של ים המלח

יח"צ - חד פעמי

עכשיו זה רשמי: כפי שדווח לראשונה בוואלה! תרבות המוזיקאי ז'אן מישל ז'אר, מחלוצי המוזיקה האלקטרונית, יקיים ב-6 באפריל הופעה בישראל במצדה, בסימן הצלת ים המלח.

ז'אר בן ה-68, נולד בעיר ליון, צרפת. אביו היה המלחין מוריס ז'אר שיצר מוזיקה ללא מעט סרטים. בשנת 1969 הלחין את קטעי המוזיקה האלקטרו-אקוסטית הראשונים שלו. כשנתיים לאחר מכן הופיע לראשונה באופרה של פריז לרגל השקת תקרתה החדשה. הוא הוחתם על חוזה תקליטים ב-1972. בנוסף לפעילותו בתחום המוזיקה האלקטרונית, הוא הלחין שירים לזמרים צרפתיים ובהם פטריק ז'ובה וכריסטוף.

הקריירה הבינלאומית שלו החלה בשנת 1976, שבה הקליט את אלבום הקונספט המצליח שלו "חמצן", שזכה להצלחה עם מכירות של 12 מיליון עותקים ברחבי העולם. בשנת 1977 נבחר כאישיות השנה על ידי המגזין האמריקאי People. שנה לאחר מכן נישא לשחקנית הבריטית שארלוט רמפלינג. ב-14 ביולי 1979, ביום הבסטיליה, הפיק ז'אר הופעת ענק חינמית בכיכר הקונקורד בפריז, אליה הגיעו מעל למיליון צופים ובעקבותיה הנכנס לספר השיאים של גינס, שיא ששבר מאז שלוש פעמים, והופעותיו ההמוניות הפכו לסימן היכר שלו. בשנת 1981 הפך ליוצר המערבי הראשון שהורשה להופיע בסין מאז מותו של מאו. הוא אף הוציא אלבום כפול המתעד את מסעו בסין. לאורך השנים ז'אר מכר מעל ל-80 מיליון עותקים מאלבומיו. בישראל מספר תכניות טלוויזיה ורדיו עשו שימוש ביצירותיו כאותות מוזיקליים.

המכירה תיפתח היום, שני, החל מ-12:00. מחירי הכרטיסים ינועו בין 490 ל-3000 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully