וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק הוליס, טום טום קלאב ועוד: סליפ פארטי פיפל בוחרים את האלבומים האהובים עליהם

15.11.2017 / 8:00

הרכב הדרים-פופ הדני Sleep Party People ישוב להופעה בתל אביב, ב-18 בדצמבר במועדון הבארבי. לקראת בואם ביקשנו ממנהיג הלהקה בריאן בץ' לבחור את האלבומים שהשפיעו על חייו. האזינו לבחירות

Mulatu Astatke – Ethiopiques, Vol. 4: Ethio Jazz 1969-1974

מולטו וכל סצנת הג'אז האתיופי מהווה עבורי מקור השראה כרבר שנים ואני לא מפסיק לחזור ספיציפית לאלבום הזה. תמיד שווה סיבוב בפטיפון.

Art Feynman – Blast Off Through The Wicker

ידוע יותר כלוק טמפל, הסינגר-סונגרייטר מ-Here We Go Magic. לפי דעתי אחד כותבי המילים המעניינים ביותר כיום ומגיע לו תשומת לב יותר גדולה ממה שהוא מקבל. האלבום הזה מדהים והוא בטופ 3 שלי השנה.

David Sylvian – Alchemy: An Index Of Possibilities

בכנות, אף פעם לא הייתי בקטע של הלהקה הישנה שלו Japan או בפרויקט הסולו, ואני חושב שזה בגלל הקול שלו. זה לא מזיז בי משהו, אבל למזלי ואולי גם למזלם של אנשים אחרים, האלבום הזה אינסטרומנטלי ונשמע כה עשיר. אוצר חבוי!

Tom Tom Club – Wordy Rappinghood

אם אתם מעריצים של טוקינג הדז, הפרויקט הזה ישגע אתכם. זה פרויקט צד של חברי טוקינג הדז כריס וטינה, ואיזה פרויקט מדהים זה! ובנוסף לזה הוא כולל את הגיטריסט האהוב עלי, אדריאן ביליו. פשוט חומר מעולה.

Mark Hollis – Mark Hollis

האלבום הזה מושלם לסתיו. אני תמיד מאזין לו כשהעלים מתחילים לנשור מצמרות העצים. מארק הוליס ידוע יותר כסולן של Talk Talk, שגם היא להקה שאני מעריך עמוקות ואוהב.

Sleep Party People יופיעו ב-18 בדצמבר במועדון הבארבי בתל אביב. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully