וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית פורנו יצאה לסיבוב הופעות במשאית ומציעה לציבור לשכב איתה

20.10.2014 / 11:23

שחקנית הפורנו הבריטית רבקה מור עוררה זעם וביקורת על התנהגות "על גבול הזנות" אחרי שיצאה למעין סיבוב הופעות במשאית ענק והציעה לציבור הרחב לשכב איתה בתוך המכולה

רבקה מור. טוויטר, צילום מסך
רבקה מור בתמונה מתוך הטוויטר שלה/צילום מסך, טוויטר

רבקה מור, שחקנית פורנו בריטית המכנה את עצמה UK MILF, החליטה לפלפל קצת את הקריירה שלה ויצאה ביום שישי האחרון למסע ברחבי היבשת במשאית ענק, ומסגרתה היא מציעה לציבור הבריטי לשכב איתה בתוך המכולה. עד כה נענו להצעה יותר מאלפיים איש - גברים, נשים וזוגות. המסע הזה מצולם על ידי ערוץ פורנו מקומי, שאף ערך תחרות ובמסגרתה עשרה זוכים יוכלו לשכב עם העלמה. עד כה עברה המשאית בבירמינגהם, מנצ'סטר ולידז, ובכל אחת מהערים קראה מור למקומיים לשכב איתה באמצעות הטוויטר שלה, שכרגע חסום למי שהיא אינה מאשרת אותו.

המסע הזה כמובן לא עובר בשתיקה. תושבי הערים וחברי פרלמנט משמיעים את דבריהם ויוצאים נגד הפעילות של מור. חבר הפרלמנט חליד מחמוד אמר, "אני חושב שנדרשת בחינה חוקית של העניין על ידי הרשויות המקומיות מההיבט של בריאות הציבור… אנחנו לא יכולים להתעמת עם מה שקורה בתוך המשאית, אבל אני מפציר ברשות המקומית לוודא שהדבר הזה לא משפיע בשום אופן על הקהילות ועל הצעירים שלנו". תושב לידז ששוחח עם 'המירור' יצא נגד הקונספט ואמר, "אני מופתע שזה אפילו מותר, זה על גבול הזנות".

חרף הביקורת המסע ממשיך נכון לעכשיו, ועד כה הספיקה מור לשכב עם עשרות גברים. אלא אם כן מור וצוותה ייתקלו בבעיות מיוחדות, התחנות הבאות של המשאית הן סאות'המפטון ולונדון.

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully