וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קהל טוב זה כמו להיות בדייט טוב": אנסמבל ציפורלה מחמם מנועים לקראת "ימי תרבות 2014"

28.8.2014 / 13:46

רגע לפני שהמופע "התקפת לב" מגיע לאשכול בדרום במסגרת "ימי תרבות", אנסמבל ציפורלה טוחן חזרות ומסביר מהי הסכנה היחידה עם קהל שנקרע מצחוק כל הערב

יח"צ - חד פעמי

זה לא ציפור ולא מטוס, זהו אנסמבל ציפורלה! חבורת האנשים הכי קורעת בתיאטרון הפרינג' הפכה את ציפורלה למרענן הרשמי של התיאטרון הישראלי, לאחר הצלחת המופעים "עקיצה טבעית", "דרך החגב", "התקפת לב" וגם "וורלד וויד", מופע באנגלית איתו האנסמבל מופיע בכל העולם.

תפסנו את החברים רגע לפני שהם קופצים להופיע בניו-יורק, בחזרות קדחתניות לקראת "התקפת לב", איתו יופיעו ב- 10 בספטמבר באולם אשכול במסגרת פרויקט "ימי תרבות" 2014, מיזם אירועי התרבות של מפעל הפיס בשיתוף משרד התרבות והספורט ופורום מוסדות תרבות ואמנות. במהלך "ימי תרבות" ייפתחו עשרות מוסדות וגופי תרבות את שעריהם לקהל הרחב בעשרות יישובים ברחבי הארץ ויציגו ממיטב הצגות התיאטרון, מופעי המחול, מופעים מוזיקליים, סרטים, תערוכות במוזיאונים ועוד, והכל במחיר כניסה סמלי של עד 20 שקלים, ובדרום - ללא תשלום.

כידוע, ציפורלה מציגה תפיסה ייחודית של תיאטרון המשלבת מספר רב של ז'אנרים בתוך מופע, המתחברים לכדי אירוע בימתי סוחף ומאוד משעשע. כך למשל, אפשר למצוא קטעי סאטירה ונונסנס לצד עבודת אקרובטיקה וקטעי מחול. כל מופע מורכב ממספר של קטעים המתכתבים עם המציאות הישראלית ובוחנים אותה מזווית הומוריסטית ומלאת דמיון. בראיון איתם הם מספרים למה קהל טוב הוא כמו דייט טוב, חושפים שיטות מסתוריות להיפנוט ההמונים ומדגימים איך שורקים לפצצה ברחוב באופן אקטואלי.

חברי האנסמבל, האמונים על המשחק, הבימוי וההפקה הם אפרת אביב, בן פרי, גל פרידמן, דאנה איבגי, דודו גולן, לוטוס אתרוג, עומרי דורון, תומר נהיר פטלוק ותמרה קליינגון. ובקצרה, אם גם אתם אוהבים את התיאטרון שלכם עם שיתוף פעולה, עצמאות ויצירה מקורית – לכו ל"התקפת לב" של ציפורלה.

פרטי המופע המלאים:

"התקפת לב" / ציפורלה -
10.09.2014, יום ד', אולם אשכול, ללא תשלום בהזמנה מראש, 21:00.

לפרטים מלאים על תכניית אירועי "ימי תרבות", היכנסו לאתר הבית של "ימי תרבות" 2014.

מעריצים של הציפורלות? ספרו לנו בפייסבוק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully