וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מאוס קנה את ספיידרמן

31.8.2009 / 17:01

מיקי מאוס צריך לפנות מקום בטירה לספיידרמן, אחרי שחברת דיסני רכשה את מעצמת הקומיקס מארוול ב-4 מיליארד דולרים

מניותיה של חברת מארוול אנטרטיינמנט זינקו היום (ב') במעל ל-25 אחוזים לאחר שחברת וולט דיסני הודיעה על רכישתה, על כל קטלוג הסרטים, החוברות והדמויות שלה. בין הדמויות הבולטות של מארוול ניתן למנות את ספיידרמן, איירון מן ואקס מן. שווי הרכישה - 4 מיליארד דולר.

משמעות הרכישה היא הבעלות של דיסני על קטלוג הדמויות של מארוול המונה כ-5000 גיבורים וגיבורות, חלקם נוצרו ביחד עם איש הקומיקס האגדי, סטן לי. מטרת הרכישה, כך נראה, היא לפנות לקהל הגברי הצעיר, שמזוהה עם שוברי הקופות מבוססי הקומיקס שמארוול עומדת מאחוריהם. זאת לאחר שקהל הילדות ובנות הנוער מכוסה מבחינת דיסני על ידי האחים ג'ונאס ו"האנה מונטנה", מאחוריה עומדת כוכבת הילדים, מיילי סיירוס.

המהלך אושר כבר על ידי מועצת המנהלים של שתי החברות, אך אינו הושלם באופן סופי עד שמחזיקי המניות של מארוול יאשרו את העסקה. מנכ"ל דיסני, רוברט אייגר, סיפר על הרכישה בהצהרה ואמר כי המהלך משלב את "המותג החזק והגלובלי של מארוול וספרית הדמויות הודועה בעולם" לבין "תיק העבודות הגלובלי שאין מקביל לו של חברת דיסני". כך לדבריו ימוקסם הרווח על פני פלטפורמות וטריטוריות ברחבי העולם והמדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully