וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלבת" התקבל לפסטיבל טרייבקה

14.3.2011 / 16:42

סרט האימה של אהרון קשלס ונבות פפושדו ממשיך את מסעותיו בעולם, הפעם לפסטיבל הניו יורקי היוקרתי שייסד רוברט דה נירו

הישג נוסף לסרט "כלבת": פסטיבל טרייבקה הניו יורקי הודיע כי הסרט התקבל למסגרת ה"סינמניה", שם יתמודד על פרס היוצר המבטיח לשני במאיו, אהרון קשלס ונבות פפושדו וכן על פרס חביב הקהל. בנוסף, יתמודד הסרט בקטגוריית האונליין החדשה של הפסטיבל, במסגרתה יוקרנו סרטים בסטרימינג לקהל מצומצם. הקהל יבחר מבין הסרטים שיוצגו בפניו את הסרט הטוב ביותר ויזכה אותו בפרס של 25 אלף דולר.

"עוד לא הספקנו לנחות מחוויית הזכייה שלנו בפסטיבל סרטי האימה והפנטזיה של פורטוגל ואת פנינו מקבלת הידיעה שאת בכורתו האמריקאית, 'כלבת' יערוך בפסטיבל טרייבקה היוקרתי", מסרו קשלס ופפושדו. "אנחנו רק יכולים לשמוח על-כך שהעולם מקבל בהתלהבות והתרגשות חסרת תקדים את סרט האימה הישראלי הראשון וכן את הבשורה שתעשיית הקולנוע בישראל מתחילה להרחיב את אופקיה ולוטשת עיניים לעבר ז'אנרים חדשים".

"כלבת", בכיכובם של אניה בוקשטיין, רן דנקר, ליאור אשכנזי, דני גבע ועוד, יצא בחג החנוכה האחרון וזכה להתעניינות רבה בישראל וגם מחוצה לה. הסרט זכה בפרס חבר השופטים בפסטיבל פטנספורטו שבפורטוגל ועתה הוא ינדוד לארה"ב, לפסטיבל היוקרתי שייסד רוברט דה נירו. "כלבת" הוא הסרט הישראלי היחיד בינתיים בפסטיבל, שיקרין גם את "חוף בומביי" של הבמאית הישראלית לשעבר עלמה הראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully