וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הראזי: אדם סנדלר רשם שיא שלילי

26.2.2012 / 6:26

הקומיקאי המצליח קיבל הלילה 11 מועמדויות לפרס "פטל הזהב", יותר מכל אחד אחר אי פעם בשנה אחת. גם "דמדומים" ו"רובוטריקים" זכו לכבוד מפוקפק

אדם סנדלר רשם הלילה (שבת, שעון לוס אנג'לס) הישג מפוקפק: שיא המועמדויות לראזי בשנה אחת. "ג'ק וג'יל", "לזרום עם זה" ו"באקי לארסון", שלושת הסרטים שבהם היה מעורב ב-2011, קיבלו בסך הכל 11 מועמדויות לפרס "פטל הזהב", שמציין את נקודות השפל של הוליווד.

סנדלר, אחד השחקנים האהובים והמצליחים בהוליווד של שני העשורים האחרונים, מוצא עצמו השנה בכל מקום בפרס. בקטגוריית הסרט הגרוע ביותר, מועמדים "ג'ק וג'יל" (שבו כיכב) ו"באקי לארסון" (שהפיק). בצדם, מועמדים גם "סילבסטר בניו יורק" הכושל קופתית וכן "דמדומים, שחר מפציע: חלק ראשון" ו"רובוטריקים 3" שדווקא משכו המונים לאולמות, ונראה כי המועמדויות שלהם לראזי נועדו למשוך תשומת לב לאירוע.

בקטגורית השחקן הראשי הגרוע ביותר, סנדלר מועמד הן על "ג'ק וג'יל" והן על "לזרום עם זה". גם לטיילור לאוטנר יש מועמדות כפולה – על "חטיפה" ו"דמדומים", וניקולס קייג' התעלה עליהם עם מועמדות משולשת – על "עונת המכשפה", "הסגת גבול" ו"מרדף עצבני".

בקטגוריית השחקנית הראשית הגרועה ביותר, הראזי העמידו כפרובוקציה שיווקית מישהי שכלל אינה אשת קולנוע – שרה פיילין, וזאת בשל נוכחותה בסרט התעודה "The Undefeated". שני גימיקים נוספים הם מועמדויות לגברים המשחקים דמויות נשיות – אדם סנדלר ב"ג'ק וג'יל" ומרטין לורנס ב"ביג מאמא 3". מעריצי "דמדומים" יזעמו לשמוע כי גם קריסטן סטיוארט, כוכבת סרטי הסדרה, קיבלה מועמדות בקטגוריה זו, כמו גם שרה ג'סיקה פרקר, כוכבת "אין לי מושג איך היא עושה את זה".

בקטגוריית שחקן המשנה, בולטים שני שמות – זוכה האוסקר אל פצ'ינו, על הופעתו ב"ג'ק וג'יל", איך לא; וג'יימס פרנקו, שהנחה את הטקס הנוצץ בשנה שעברה ועתה מועמד לראזי על הופעתו ב-"Your Highness".

עוד שם שהידרדר מהאוסקר לראזי הוא ניקול קידמן, המועמדת השנה בקטגוריית שחקנית המשנה על הופעתה ב"הסגת גבול".
הראזי מחלק פרסים גם בקטגוריית ההמשכון-עיבוד מחודש הגרוע ביותר, צוות השחקנים הגרוע ביותר, צימוד השחקנים הגרוע ביותר, הבמאי הגרוע ביותר והתסריט הגרוע ביותר. בכל הקטגוריות הללו, מככבים אותם סרטים שכבר הוזכרו כאן קודם לכן.

בעבר, טקס הראזי עצמו היה מתקיים בלילה שלפני האוסקר. השנה הוחלט להכריז על המועמדויות במועד זה, והאירוע המרושע עצמו יתקיים בתאריך סמלי אחר – האחד באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully