וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את שאהבה נפשי" זכה בפרס הקהל בטורינו

2.5.2005 / 16:01

סרטה של אילאיל אלכסנדר על עולמן של שלוש נשים דתיות ולסביות זכה בפרס הקהל לסרט דוקומנטרי בפסטיבל הסרטים ההומו-לסבי בטורינו

"את שאהבה נפשי", סרטה של הבימאית אילאיל אלכסנדר זכה בפרס הקהל לסרט דוקומנטרי בפסטיבל הלסביות וההומואים שבטורינו שבאיטליה. הפסטיבל נחשב לאחד המובילים בפסטיבלי הקוויריאדה למיניהם. אין זה הפרס הראשון שקוטפת אלכסנדר שעד כה זכתה על סרטה בפרס האוסקר הישראלי (פרס אופיר) לשנת 2004 לסרט התיעודי הטוב ביותר, במקום הראשון בפסטיבל הבינלאומי לסרטי נשים הראשון בישראל ובפרס יצירת הביכורים בפסטיבל דוק-אביב.

"את שאהבה נפשי" ימשיך את מסע הצלחותיו ויוקרן בשמונה פסטיבלים ברחבי העולם בחודש הקרוב ביניהם ועידת "אינפוט" בסן פרנסיסקו כנציג ישראל (יחד עם "החומר ממנו עשויה האהבה" של ארי פולמן וסרטה של ענת צרויה "מקודשת"), פסטיבל זכויות האדם הבינלאומי בסיאול שבקוריאה, פסטיבל מינכן הבינלאומי לסרטי תעודה, בפסטיבל "הוטדוקס" בטורונטו שבקנדה ובפסטיבלFRAMELINE ההומו-לסבי בסן פרנסיסקו. במקביל יוקרן הסרט באירופה, דרום אמריקה, ארה"ב, קנדה ואוסטרליה במסגרת מועמדותו לפרס גרירסון הבינלאומי בקטגורית סרט התעודה הזר הטוב ביותר. אלכנדר צפויה להשתתף במחצית ההקרנות. נקווה בשבילה שתזכה לטוס במחלקת עסקים.

הסרט מספר על מאבקן הפנימי של שלוש נשים דתיות - לסביות לקבלה עצמית ולהגשמה במסגרת קהילותיהן הדתיות. הנשים בסרט לכודות בקונפליקט סבוך בין משפחתן ואמונתן לבין זהותן המינית. הסרט עוקב אחר מהלך בחירתן הקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully