וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודי רצח את מל גיבסון (בסרט חדש)

דפנה ארד

3.9.2006 / 16:54

מל גיבסון נורה בראשו בסצינה הראשונה של "נקמת הפטיש העברי 2". האמת? מגיע לו

האנטישמי (המסריח) מל גיבסון מקבל את הנקמה שמגיעה לו על הלכלוכים הגזעניים שנפח אל העולם, בסרט "הפטיש העברי 2": בסצינת הפתיחה גיבסון השיכור יוצא ממסעדה עם בלונדינית תחת כל זרוע, ובקבוק של וויסקי ביד, נכנס לרכב ה'לקסוס' שלו, תוקע גז – וצועק קללה אנטישמית לאוויר. בניגוד לתקרית המקורית של גיבסון עם שוטר יהודי בחודש יולי האחרון, בסרט הוא נתפס על ידי הפטיש היהודי, שבלי הרבה התחכמויות תוקע לו כדור בראש.

דמו של גיבסון יוצר מגן דויד מדמם על השמשה הקדמית של הרכב שלו. יודאיקה במיטבה.

בסרט הראשון בסדרת "נקמת הפטיש העברי", השחקן אדם גולדברג נכנס לנעליו של ערס חרדי היוצא להציל את חנוכה מבנו הרשע של סנטה קלאוס, ובדרך מאכיל את כל הגויים בקרפלעך, במחווה לשאפט. ויש לו גם סטייל, לפני שהוא מפוצץ לשיקסעס את המח הוא נוהג לצעוק: "שבת שלום מאדר פאקרז!". הסרט הראשון, שיצא בשנת 2003, עבד זוועה בבתי קולנוע, ורץ מדהים בדי.וי.די, וביו טיוב. על הפוסטר שלו נכתב "הוא גברי, הוא כלי והוא כשר למהדרין".

בסרט ההמשך שיצא בקרוב באמריקה, מלבד הטאקל הלא נעים עם מל גיבסון, הפטיש היהודי נשוי, וחיי חיי בורגנות נוחים בפרוורים. בועת השלווה מתנפצת בגלל הצורר אדולף היטלר שחוזר לעולם.

זה נשמע כמו סיוט: אדולף היטלר נוסע בזמן ומנסה למחוק ארועים משמעותיים מההיסטוריה היהודית, שיגרמו למחיקת העם שלנו. בגלל שאין לנו אף גיבור אחר, הפטיש העברי נקרא להציל את העם היהודי. עם סינופסיס כזה קיצוני אולי הפעם הסרט יצליח גם בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully