וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן שיהיה אוסקר

שני פישר

3.2.2008 / 10:07

נראה לכם שעד שהצלחנו לרשום מועמדות לטקס הנוצץ, הוא יתקיים במתכונת חלקית? מסתמן ששביתת התסריטאים עומדת להסתיים בקרוב

אמנם ביטולו של טקס האוסקר מסתמן כפנטזיה מצויה בקרב תסריטאים מתוסכלים וחתרנים, אך נראה שהשביתה תגיע לסיומה לפני ה-24 בפברואר, כלומר, לפני הטקס. לפי הדיווחים, התסריטאים והאולפנים הצליחו לגשר, ביום שישי, על חילוקי הדעות בנושאים הקשורים לפיצויים על פרוייקטים שמסופקים דרך האינטרנט, מה שיוביל, כך מקווים כולם, לסיומה הקרוב של השביתה

שביתת התסריטאים, שהחלה לפני שלושה חודשים, כבר עשתה צרות רבות וגרמה לשינוי מהותי במתכונת של טקס חשוב אחר: "גלובוס הזהב". בשבועיים האחרונים מתקיים משא ומתן שקט בין גילדת התסריטאים לבין האולפנים השונים, ולפי הדיווחים, ההתקדמות הגדולה במשא ומתן צפויה להוביל להודעה על תום השביתה בשבוע הקרוב, כך מעריכים מקורות שונים.

ולכל מהמרי האוסקר למיניהם: כל מי שחשב ש"כפרה" הוא הסרט הטוב של השנה, או לחילופין ש"ג'ונו" עשוי מכל החומרים האנדר-דוגים הנכונים בכדי לקבל את הפסלון. ובקיצור- כל מי שמתכחש לכך ש"ארץ קשוחה" הולך לקחת את פרס הסרט בטקס הקרוב, כדאי שישכלל גם את הנתון הבא לטבלת ההסתברות. סרטם של האחים כהן גרף עוד פרס, והפעם את הפרס הגדול בטקס PGA (פרסי גילדת המפיקים) שהתקיים אמש בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully