וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת המפרץ

הילית וולברג

4.9.2008 / 22:30

בין "מפרץ האהבה" לאהבה אמיתית, יש סקס מתחת לסדינים באינפרא אדום. הילית וולברג לא יכולה לחכות

אהבה? מי אמר משהו על אהבה? בטח שלא "מפרץ האהבה", על אף מה שאמור להתפרש מהחלק השני של שם התכנית שעלתה אתמול ברשת, ניחשתם נכון, א-ה-ב-ה. הריאליטי החדש בשוק, מבוסס על הפורמט המקורי שנקרא "פרדייז הוטל", שכשמו, הוא מלון גן עדן עמוס בפעילויות ובסיטואציות מענגות. אהבה – אין שם. אבל בישראל, כנראה שלא מוכנים עדיין לסטוצים לא מחייבים בפריים טיים. זאת אומרת, מוכנים, אבל אסור להגיד שזה בסדר. זאת אומרת, זה לא בסדר, אבל כולם עושים את זה. זאת אומרת, לא כולם, אבל חלק. ואל תשכחו שיש גם רשות שנייה על הראש ו"אהבה" מוכר הרבה יותר מ"סקס" כשבאים לבחון סוגה עילית כזו או אחרת.

אם לא היה ברור עד עכשיו מה המטרה של "מפרץ האהבה", אז בואו נגיד את זה בקול. אהבה זה אאוט מזמוזים ומזימות זה אין. לפחות כשמדובר בתכנית טלוויזיה. לא באנו לראות את אלבר מזמזם שירי אהבה במבטא צרפתי לטניה. באנו לראות את מתן ממזמז את דנה מתחת לסדינים, כשכל מה שאנחנו מקווים זה שהשמיכה לא תכסה את הכל. וזיוני השכל של "תישן עם חולצה" ו"למה המיטות לא נפרדות" חשפו את עצמם ברגע שדנה דרשה ממתן לנשק אותה כדי "להכניע" את גל, שגנבה לה את בן הזוג לדייט רומנטי.

גם גמישה וגם אופה

אם אתם מאמינים ברומנטיקה אז כיף לכם, אבל אם אתם מאמינים ברומנטיקה בריאליטי אז חבל עליכם. וכראייה התשובה שענתה דנה (הכלבה המניפולטיבית והיללנית של התכנית) כשמגלי שאלה אותה "מה את מחפשת?". אני מאמינה שהמילים המדויקות היו "לשחק". "את רוקדת?" שאל אלבר את טניה. "יואו איזה יופי, את גמישה", הוא קבע, ובטח שלא התכוון לגמישות בחיי הזוגיות. זאת אומרת, כן בזוגיות, אבל יותר במיטה. זאת אומרת, לא רק במיטה, גם בשירותים ובמטבח ועל מכונת הכביסה. "את יודעת, אני אוהב לעשות מסאז'ים" הוא הכריז ובטח שלא התכוון למסאז' לנפש. "בחרתי בערן", אמרה אחת אחרת, "כי הוא יכול להוביל איתי מהלכים להצלחה". אלא אם כן מהלכים זה נישואין והצלחה זה טבעת, לא נראה לי שהיא דיברה על ירח דבש.

אין מקום לדבר על זוגיות ארוכת טווח יומיים אחרי שההורמונים השתוללו בבריכה, בדיוק כמו שאין מקום לדבר על אהבה בתכנית שהמטרה שלה היא להפריד ולנצח. וכמו שזה שקר גדול להגיד שלא עניין אתכם לראות מה קורה כשהאינפרא אדום נדלק בלילה, זה יהיה שקר גמור, להגיד לנו שזו תכנית שידוכים. אז בואו נפסיק להתנצל ונודה, שלפעמים, למרות שזה מגעיל, נמוך ומביך, לפעמים, אנחנו פשוט נהנים מזה. הנה. אמרנו. עכשיו תסלחו לי כי נראה לי שיש מצב לאיזה מזמוזון בין ערן לקרן בערוץ 20 של "האח הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully