וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואולי יבוא איזה מנחם

דרור רפאל

18.3.2009 / 4:49

מנחם בן חושף את ערוותם של הסלבס בבית האח הגדול. הדעות שלו אולי שנויות במחלוקת, אבל לפחות יש לו דעות. דרור רפאל משורר

מי יזכה באח הגדול?

מנחם בן הוא הזוכה של האח הגדול. אין ספק שהליהוק שלו לצד שרשרת ה'סלבס' שלידו, מקטינה אותם ומגדילה אותו. בן יודע לשלב מספר פעולות שהאחרים טרם למדו - קריאה, זיכרון, ידיעת שירה ואהבת התנ"ך. בן לגיא: "אין בך ענווה רוחנית".

הדעות שלו אולי מקוממות, אבל לפחות יש לו דעות. בזמן שפיי גוטמן (מה זה פיי בכלל?) נזכר בחוויות מההפסקות של 'מרי לו' ומאיה נזכרת במידת הג'ינס שלה כשהייתה בת 21, בן מדבר שירה, נזכר בשורות מאלפות של אבידן, מצטט סיפורים מצמררים מן התנ"ך.
לעדי: "את בחורה טראשית, שלא מבינה מה המשמעות של נגיעה בשיר עברי קלאסי".

העולב שלהם נחשף. הסלבס ידעו שהם מגיעים לחשוף את עצמם מול המצלמות, אבל לא שיערו שנשמתם החלולה תיחשף. את כל אחד מהם אפשר לתמצת במילה - בוסקילה זמרת. מליץ היה חבר של בוסקילה. כוכי הייתה נשואה לאיציק. הבנות של פיק הן הבנות של פיק, למרות שהן חינניות להפליא. לדניאלה: "גיליתי בה יכולות זימרה נפלאות אבל חוץ מזה היא ילדה אינפנטילית ונגררת". טורנה עושה שמלות ושימי הוא זמר. כל אחד מהם דק כמו פלזמה. בן שופע הומור מלא בשירה, עמוס במילים ובניסוחים. בן לכוכי: "כולנו זקוקים לך, המטבח זקוק לך". בן, אתה בשידור, המשך לא להתנהג בהתאם.

למה רזי ברקאי כל כך קשוח עם מתן חודורוב?

בעקבות המשבר הכלכלי, הגיעה העת לבחון את מערכת היחסים בין רזי ברקאי למתן חודורוב, הכתב הכלכלי של גלי צהל, שבגלל המצב, שוכן קבוע באולפנו של ברקאי.

אין עוררין שרזי נוהג בחודורוב בקשיחות יתר. כמו אב שמנסה לחנך את בנו. מתן מחפש חיבה, מילה טובה, אך רזי גוער בו. "מתן !! סוף שעה, בורסה !!" רועם קולו החד של רזי, ומתן, שציפה לנימה אבהית ומחבקת יותר, מרצין וסוקר את המניות העולות והיורדות. מתן ורזי מראיינים את מנכ"ל טבע. אם חודורוב ישאל את הורוביץ שאלה, רזי יורה "מתן, מה היה שער הדולר באוגוסט 1995?". מתן מבין את המסר "התקלת אותי" יאמר, ויחזור אל הדפים האפורים.

"בוקר טוב" פותח מתן ומברך את רזי, "כן מתן, מה קרה ליורו?" אין דברי נימוסין, אין דברי ברכה. יש רק שערים רק עליות, ובעיקר, ירידות. מישהו חייב לעצור את זה.

כמה כאב עולה משורות הסטטוס?

"עייף". "משעמממםםם". "עובד היום עד 10 בלילה". הלב נקרע, השורות האלה נקראות כמו זעקות של אנשים סובלים שמחפשים חופש, קוראים לעזרה, שמישהו יציל אותם "לא יכול יותר", "אולי יהיה טוב", "בקרוב אגיע רחוק". קריאות נואשות, בודדות, עייפות של עובדים שרוצים להיות במקום אחר - הטוויטר הוא נייר הלקמוס לבדיקת החומציות בחברה.

איך הרוויחו יחסי ציבור על גבו של גלעד שליט?

בשבועיים האחרונים נתלו בציפורניהם על גופו הצנום של גלעד שליט פוליטיקאים תאבי יחסי ציבור. פואד בן אליעזר: "נשלם כל מחיר", רפי איתן "המשא ומתן מתנהל עכשיו וייגמר טוב".

כל אחד מאיתנו מנהל מדי פעם משא ומתן - על דירה או על חולצה (סליחה על ההשוואה),תארו לכם שבאותו הזמן האישה/בעל שלכם אומר שזה בסדר, נשלם כל מחיר וזה ייגמר בטוב. איזה סיכוי יש לכם?

פואד, איתן וגם אלי ישי הריחו רווח פוליטי מהחייל החטוף ולא עמדו בפיתוי. כך גם השרים שנכנסו לאוהל המחאה ומחו נגד הממשלה שבה הם חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully