וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומהדם עושים מצות

דרור רפאל

14.5.2009 / 0:57

בכל פעם שמגיע לארץ נוצרי מפורסם אנחנו מרימים אותו גבוה, כדי שנוכל ליהנות מהנפילה הכואבת שלו. מדפש מוד ועד האפיפיור. דרור רפאל צולב

מי סופר את יובל שטייניץ?

התוכנית שלו לא מעניינת, לא רלוונטית וכולם מתעלמים ממנה. אני לא מדבר על "המטבח VIP", אלא על זו שהגיש שר האוצר לקיצוץ בתקציב המדינה. שטייניץ הפך להיות שר מיותר לחלוטין. אך גם מיותרים ממשיכים לשרוד: "שבוע סוף", האצבע הקטנה ברגל וטונה יונה במים. אבל אתה לא תשרוד שטייניץ, כי לא האינטליגנטים או החזקים שורדים, אלא אלה המגיבים בדרך הטובה ביותר לשינוי (דארווין).

למה בעטנו מפה את דפש מוד ואת האפיפיור?

כרגיל, כשנוצרי ידוע ומפורסם מהעולם מביע נכונות לבוא אלינו, נהלל, נפאר ונשבח אותו. נרים אותו כמה שיותר גבוה, רק בשביל הרגע שהוא ינחת פה, ואז נבעט אותו כמה שיותר חזק.

כשדפש מוד הודיעו שיופיעו בישראל, הם היו אחת הלהקות הגדולות בהיסטוריה, חלוצי הגל החדש, ענקי המוזיקה, אם לא הביטלס אז הם מספר אחת. מרגע שהם הופיעו פה, הותרו כל הרסנים – להקת שנות 80 עלובה, פתטית שרק מחפשת תשומת לב, איזו חוצפה הייתה להם להגיע לכאן, גל חדש עלק, זה גל ישן ועכור במיוחד של מוזיקה זוועתית וצורמת. והם גם מכוערים.

עד לפני שבוע האפיפיור היה סובלני וסלחן, חביב הבריות שניאות להגיע לארץ הקודש. אחד המפייסים הגדולים, איש רוח מופלא, ענק הדור. מרגע שהוא נחת, הוא אכזבה מהלכת על שתיים (בהנחה שבאמת יש לו שתי רגליים מתחת לשמלה המטונפת), הוא נאצי, שונא יהודים, שמסרב להתנצל על הפשעים שלו ושל החברים שלו. חוצפן, מוריד נעליים בשביל המוסלמים ועבורנו לא הסיר את הצלב כשנכנס לרחבת הכותל. אנטישמי.

כמה טוב שיהיה מס על רכבי השטח?

אין דבר מהנה וצודק יותר ממיסוי על רכבי השטח והג'יפים. פגיעה בעשירים מוצדקת חביבה ומשעשעת. מיסוי על רכבי 4 על 4 הוא מיסוי על פוזה. רוצה להרגיש שאתה מעל כולם בחצי מטר? הדלת של הרכב שלך שוקלת כמו הקטנוע שלי? תשלם .

זה מס על הרצון שיחשבו שאתה מישהו. שעשית יותר, שאתה שווה יותר. יש להטיל מס מוגדל על כל הפוזאיסטים כמו בעלי משקפי שמש ענקיים, לובשי מכנסי גלישה, בחורות המקועקעות במלאך על כתפן ובעלי נוקיה E66. מי שרוצה לעשות עלינו פוזה – שישלם.

איך נפרד אנדי מיוני?

יוני: אז... זהו?
אנדי: כן, מעכשיו אני עם מקס.
יוני: ואתה תחזור?
אנדי: יוני, אל תעשה את זה יותר קשה ממה שזה.
יוני: חשבתי שמה שיש בינינו זה לתמיד, שזה משהו אמיתי שזה גראנד סלאם.
אנדי: גם משהו גדול יכול להיגמר.
יוני: אבל מה יש במקס שאין בי?
אנדי: איתו זה עולם אחר - המבט שלו בכדור שלי, האחיזה שלו, אחחח אין דברים כאלה.
יוני: וככה אתה חובט בכל מה שהיה לנו?
אנדי: למה אתה מציג את זה ככה?
יוני: כי אתה מעיף אותי כמו וולי, זה למה.
אנדי: די, לא נכון. בוא, בוא אלי למשחקון אחרון, בוא אני אתן לך הוט דוג שלא תשכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully