וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן חיוך

דרור רפאל

7.1.2010 / 8:06

יכול להיות שהסיבה שיגאל עמיר הפסיק לחייך היא פרסומות לא מצחיקות ותכניות פאנל לעוסות? אולי בעצם כי הוא חי בישראל? דרור רפאל מסכם שבוע

מי הפסיק לחייך?

כבר 14 שנים יגאל עמיר בבידוד. עכשיו הוא מבקש תא רגיל. אני בעד. כך הוא יפגוש רוצחים אנסים ופדופילים, ומי יודע איך המפגשים האלה יסתיימו. ולמה הוא בבידוד והם לא. הוא לא יותר מסוכן מהם, אולי אפילו פחות. וצריך להוציא אותו בעיקר בגלל התמונה מבית המשפט, הבידוד עשה לו טוב - הוא הפסיק לחייך.

אבל אומרים שיש איש חדש בחוץ, שמתכנן את הרצח הפוליטי הבא. הוא כתב מכתבי איום לשר הביטחון. ברק יכול להמשיך לישון בשקט. גם בגלל שהוא ישן באקירוב או בסוויטה או במחלקת "אינעל העולם אני בביזנס קלאס", וגם כי אם הרוצח היה רוצה, הוא היה כבר עושה. אף רוצח לא עובר קודם בדואר.

למה לא תיכנס?

תגיד, אולי נכניס לפרסומת בדיחה מצחיקה? לא תיכנס. אז אולי אמירה משעשעת ? לא תיכנס. אז נכניס עוד תסריטאית. אני אומר לך לא תיכנס! אבל למה? חוץ מעידו רוזנבלום אין לנו כלום. לא תיכנס. אל תהיו קשים, נו תכניסו משהו. מישהו. מישהי. לא תיכנס! אז אולי תכניסו את חבורת "איפה הקריירה שלנו" - לויזה כ.א.ל זה עובד נחמד עם אדם, סי, אילנה ואלי לוזון, רק חסר אבי טולדנו, שאם לא היה עסוק בפרסומת אחרת, היה נכנס גם נכנס בצעדי הורה. לא תיכנס! מה לא תיכנס? אתה בכלל מקשיב למה שאני אומר? לא תיכנס... לא תיכנס, לא תיכנס. אולי החדשה של רנו לא תיכנס למוסך, אבל יש פרסומות שצריכות דחוף להיכנס לעוד ישיבת קריאייטיב.

כמה סיכוי יש לשרוד במדינה?

כך נראים החיים בישראל:

נולדתם? מזל טוב. תינוקות בני 8 חודשים מירושלים, אם אבא שלכם חרדי ונוטל תרופות, יש מצב שהוא יטיח אתכם ברצפה עד מותכם.

הגעתם לגיל 5 עד 7 ואתם עדיין בירושלים? פדופיל מחכה לכם בגנים. לגילאי 7 ישנה האפשרות לפגוש את האחים סודמי, המשפחה עזבה את בני עיש. אולי אתם השכנים החדשים שלהם.

הצלחתם להגיע לגילאי 10 עד 15? האופציות נפתחות. חוץ מצפייה בפורנו ושתיית אלכוהול, במקלט בבית משותף בקרית חיים, מתקיים סקס קבוצתי עם ילדה בת 10.

הגעת לגיל 18 ונחטפת כחייל? אתה ברשות עצמך, בהצלחה.

אתה בחור בן 25 ומזמין חבר למשחק מחשב? יפה. השתדל שלא לריב איתו על נקודות. יש מצב שהערב ייגמר כשהוא רוצח אותך ואונס את אימך יום שלם.

אתה מבוגר. הקמת משפחה ויצאתם לסיבוב בטיילת. תכף תפגוש חבורת ערבים מג'לג'וליה, איך נראה לך שהערב ייגמר? ברוך הבא להישרדות האמיתית: "ישראל 2010 - בוא נראה אותך יוצא מזה".

איך עושים עוד תוכנית פאנל, אבל אחרת?

הלו? אנחנו עושים תוכנית פאנל חדשה. לא כמו "מועדון לילה" או "הספסל האחורי". משהו אחר. יש מנחה ופאנליסטים אבל תהיה גם אג'נדה. לא סתם בדיחות. ז'תומרת, ברור שגם סתם בדיחות, אבל גם עוד משהו. כן, היא בהחלט תהיה סאטירית. כלומר, לא סאטירית כמו "משחק מכור" אבל היא תגיד משהו. ז'תומרת לא משהו כבד, אבל משהו. יש לנו רעיונות חדשים. ז'תומרת לא לגמרי חדשים, אבל אחרים. היא תהייה יותר חצופה מ"מצב האומה", אבל לא בוטה כמו "מהדורה מוגבלת". וגם לא יהיו לה מחלות ילדות כמו "דיבור חדיש", אבל גם לא מחלות של תוכניות ישנות כמו "אין עם מי לדבר". תוכנית פאנל אחרת. לא דומה לכלום. היא תהייה גם בערוץ אחר, שלא דומה לערוצים הרגילים. משהו אחר, אחר, אחר. עם מנחה ופאנליסטים. מצחיק עם אמירה. רוצה להשתתף כקהל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully