וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: זעם על שחקן שהתחבק עם לירז צ'רכי

ניר יהב

15.6.2010 / 13:26

השחקן חאלד א-נבווי צולם בפסטיבל קאן כשהוא מחובק עם השחקנית הישראלית וכעת הוא עומד בפני חרם של איגוד השחקנים המקומי. "

יו"ר אגודת השחקנים במצרים, ד"ר אשרף זכי, החליט לזמן את השחקן המצרי חאלד א-נבווי לבירור על רקע השתתפותו בסרט האמריקאי "משחק הוגן" לצד השחקנית הישראלית לירז צ'רכי. א-נבווי זכה לביקורות חריפות במצרים לאחר שצולם כשהוא מחובק עם צ'רכי על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בקאן, שם הוקרן באחרונה הסרט.

לירז צ'רכי עם חאלד נאבווי. Ian Gavan, GettyImages
א-נבווי עם צ'רכי ונעמי ווטס, בקאן/GettyImages, Ian Gavan

בראיון לאתר האינטרנט הערבי "אילאף" אמר זכי כי בשבוע הקרוב הוא צפוי להיפגש עם א-נבווי ולברר איתו האם הוא ידע מראש כי צ'רכי מחזיקה באזרחות ישראלית או לא. "אעביר דיווח מפורט בנושא לאגודת השחקנים במצרים וננקוט בצעדים הנדרשים", הוסיף. זכי לא פירט מה העונש שיוטל על א-נבווי אולם על פי ההערכות, אם יואשם צפוי א-נבווי להרחקה מהאיגוד.

איגודים מקצועיים רבים במצרים, ביניהם איגוד השחקנים, איגוד הרופאים ואגודת העיתונאים, אוסרים על חבריהם כל סוג של נורמליזציה עם ישראל במחאה על המדיניות הישראלית כלפי הפלסטינים. לאור זאת עוררה התמונה המשותפת של השניים סערה גדולה במצרים. האתר דיווח עוד כי צ'רכי היא "שחקנית ישראלית ממוצא אמריקאי, ששירתה במשך שנתיים בצה"ל ולאחר מכן פנתה למשחק ושיחקה במספר סרטים אמריקאים".

מקרה דומה אירע לשחקן המצרי עמרו ואכד ששיחק לצד השחקן יגאל נאור בהפקה של ה-BBC על חייו של נשיא עירק לשעבר, סדאם חוסיין. ואכד זומן על ידי זכי לבירור בטענה שהפר את ההוראה האוסרת על נורמליזציה עם ישראל. בבירור הבהיר ואכד כי לא ידע כלל שנאור נושא אזרחות ישראלית בטרם הצטרף לסרט ולכן לא נענש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully