וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגו - "גרה בשינקין" 2010

21.11.2010 / 8:00

האזינו לגרסה המחודשת ללהיט של טריו הבנות וקראו מה גרם למירי נבו להסכים סוף סוף לאיחוד, למה לא יהיה לו המשך וגם על המעריצות החדשות שלה

יח"צ - חד פעמי

הרבה דברים מוזרים עברו על מירי נבו בעבודה על גרסת 2010 ל"גרה בשינקין", הלהיט המיתולוגי של מנגו שיוצא היום (ראשון) לדרך מחודשת ברדיו. השיר יוצא לקראת תוכנית המחווה לצדי צרפתי, שליווה את הלהקה לאורך שנות קיומה, שתשודר בעתיד הקרוב בערוץ 2. מילא, החזרה למוזיקה מחוץ למסגרת של ערוץ הספורט והמערכונים שלו, נבו היתה צריכה גם לחזור לשותפותיה להרכב שפרסם אותה, יסמין גמליאל ומיכל צפיר, וגם לעבוד עם המפיק המוזיקלי של השיר המקורי, שהוא במקרה בעלה לשעבר – יועד נבו.

"אני באמת לא יודעת איך לתאר במילים את המפגש הראשוני המחודש", אמרה נבו בשיחה עם וואלה! תרבות. "כשישבנו ביחד כבר לא ידעתי באיזו תקופה אני, אם אני בת 22 שוב או בת 43. זה היה כמו לעבור במקום ולהריח בו ריח שאתה ממש מכיר".

איך היה לשמוע את עצמך שוב?

"היה מוזר לשמוע את הצליל של מנגו שוב וגם היה מוזר – כי התחברנו בשניה, מה שמאוד הפתיע את שלושתנו, איך ברגע חזרנו להרגיש אחת את השנייה כאילו לא חלפו כל כך הרבה שנים. אבל אני לא מרגישה החמצה – זה היה צריך להתפרק ואני לא מצטערת על דבר שקרה מאז".

להקת מנגו. יוסי צבקר,
כאילו לא עבר זמן. מנגו/יוסי צבקר

למעשה, עד כה נעשו ניסיונות לא מעטים לאחד את הלהקה, כשנבו מגדירה את עצמה כ"הילדה העקשנית" שעומדת על סירובה. "אני הדובון-לא בקטע הזה", אומרת נבו, "אבל בגלל צדי הייתי רכת לב ולא יכולתי לעמוד בזה. יועד אמר חד משמעית – צריך לחדש את 'גרה בשינקין' ובגלל שהוא המפיק המוזיקלי, לא היתה לנו באמת הרבה ברירה".

היה קל לשכוח את העבר?

"ענייני העבר אף פעם לא נגעו לאילו שנכחו בסיטואציה, כלומר ליועד ולבנות, אלא לאמרגנים, מנהלים וכו'. בסופו של דבר – חלפו 20 שנים ובאנו בשביל הכיף, בשביל המחווה לצדי והאהבה הגדולה שלנו אליו. אין מקום למשקעים".

ויהיה המשך?

"אין מחשבה כזו, זה לא הכיוון שלי מאז שעזבתי את הלהקה. היו לי ויש לי את כל האופציות להקליט ולשיר, זו לא הבעיה – זה כנראה לא מספיק מושך אותי, צריך להודות בזה אחרי כל כך הרבה זמן".

מירי נבו. אביב חופי
אין כוונה לחזור. מירי נבו/אביב חופי

האזנה לגרסה המחודשת של "גרה בשינקין" מגלה שאכן, הלהקה לא רכבה על גל הנוסטלגיה וסיפקה עיבוד חדש ללהיט הישן. למעשה, החדשנות הצליחה להביא למנגו מעריצות חדשות - בנותיה של המגישה: "זה מדהים, הן לא הכירו בכלל את מנגו מלבד די.וי.די ישן שהראיתי להן", מספרת נבו. "מיד כשהן שמעו את הגרסה החדשה הן נורא התלהבו, כך שאת מבחן הבית זה עובר ובסופו של דבר - זה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully