וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית לפיתוח מוצרי אודיו זכתה בגראמי

עינב שיף

24.12.2010 / 11:19

Waves Audio, אותה הקימו לפני 18 שנים גלעד קרן ומאיר שעשוע, זכתה בפרס "הגראמי הטכני" לשנת 2010. קרן: "זה כבוד אדיר לדעת שהיה לנו חלק ביצירה של מוזיקה נפלאה"

הישג נאה לטכנולוגיה המוזיקלית בישראל: חברת Waves Audio, חברה מפורסמת למדי בעולם בתחום פיתוח מוצרים טכנולוגיים לשימושם של כמה מהאמנים הגדולים בעולם כמו ליידי גאגא, קניה ווסט ועוד, זכתה בפרס הגראמי הטכני, כך הודיעה האקדמיה המעניקה את הפרסים.

פרס הגראמי הטכני מוענק בכל שנה לחברה אשר הרימה תרומה משמעותית לתעשיית המוזיקה בפיתוח מוצרים. בעבר זכו בפרס החברות אפל, סוני, ימאהה, לס פול ועוד. השנה ייערך טקס הגראמי ב-12 בפברואר בלוס אנג'לס, אם כי פרס הגראמי הטכני לא יוענק בטקס עצמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. עובדי Waves Audio/מערכת וואלה!, צילום מסך


"זה כבוד אדיר לדעת שהיה לנו חלק ביצירה של כל כך הרבה מוזיקה נפלאה במשך השנים", מסר גלעד קרן, מייסד ומנכ"ל החברה לוואלה! תרבות. "זה מדרבן אותנו להמשיך וליצור כלים חדשים ליוצרי המוזיקה בארץ ובעולם. זו התרומה הקטנה שלנו לאפשר להם מימדים יצירתיים נוספים".

Waves Audio הוקמה על ידי גלעד קרן ומאיר שעשוע בשנת 1992, כשלשניהם רקע מקצועי בעבודה מוזיקלית עם אמנים ובהקלטות אולפן בישראל. מאז, התפתחה החברה לסניפים בכמה מרכזים בעולם. עם הזמן גייסה Waves עובדים גם מקרב תעשיית המוזיקה הישראלית, כמו יעקב גלעד לדוגמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully