וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אהרון על "חי בלה לה לנד": "אני לא שחצן"

עינב שיף

13.7.2011 / 0:01

רגע לפני עוד הופעה בנוקיה, דודו אהרון סוגר חשבון עם מבקריו על השתתפותו "חי בלה לה לנד": "חרצו את גורלי סתם. לא ביקשתי לטוס ביזנס, וגם אם כן, אז מה?"

יממה לפני עוד הופעת ענק בהיכל נוקיה (חמישי, 14 ביולי), דודו אהרון אולי נרגש, אבל גם מרגיש צורך להגיב. למי? לכל אלו שצפו בפרקים הראשונים של "חי בלה לה לנד" וחושבים שמדובר בדיווה שחצנית, כזו שמקבלת על ההתחלה טיסה בביזנס, חדר לבד עם מיטת ענק ויחס מועדף. אחר כך, הוא צריך לענות לאלו שטענו שהוא זועם על יוצרי הסדרה המשודרת ב-yes, ושהוא מבקש לערוך את פרקי הסדרה מחדש, בגלל הדימוי הבעייתי שלו.

"זה כל כך כואב לי", הוא אומר בשיחה עם וואלה! תרבות. "אני קורא את הטוקבקים וקורא את הביקורות וזה פשוט כואב לי שחרצו את גורלי אחרי כמה פרקים ולא אחרי כולם. לא רואים שעברתי סוג של תהליך שם ועד כמה אני היחיד שהיה לו מה להפסיד שם. עליי אמרו שצריך ביצים גדולות כדי לעשות את זה"

"אני לא ביקשתי את הסוויטה, לא את הביזנס ולא את המקום המרכזי בצילומים", הוא מוסיף. "אני, שטסתי להופעות שלי במחלקת תיירים, לא רציתי את כל זה. וגם אם הייתי רוצה – אין בזה שום פסול, אני עובד קשה. בשום שלב לא אמרתי 'מגיע לי'. כשאורי פסטר דרש שאהיה במרכז הצילומים בלוס אנג'לס ואלון דה לוקו התעצבן, לא רואים שלקחתי אותו לצד ואמרתי שזה לא נוח לי כל הסיטואציה הזו".

דרשת גם ספר צמוד.

"אולי הספר זה באמת השריטה שלי, אבל זו האמת שלי ואני אובססיבי כלפי השיער שלי. אבל בזמן האחרון קצת נמאס לי מזה. אולי בשבוע הבא נעשה איזה קרחת קצוצה כזו, שיראו בוואלה! סלבס. לא משהו כמו הקרחת של אייל גולן, אבל משהו קצוץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיער זו האובססיה. אהרון ב"חי בלה לה לנד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"היו דברים שהייתי מבסוט והיו דברים שלא"

את האמת דודו, אתה כועס על היוצרים?

"אני לא כועס עליהם, כי אם הייתי כועס כולם היו יודעים מזה. להגיד לך שב-4 פרקים ראשונים הייתי בטירוף? היו דברים שכן הייתי מבסוט עליהם והיו דברים שלא. בסך הכל זו תוכנית ריאליטי ולא הכל צריך להיות טוב. אבל עברתי שבוע וחצי של עליהום לא מוצדק, כי 'שחצן' זה הדבר האחרון שאתה יכול להגיד עליי. אני יודע להגיד מאיפה באתי ואם לא הייתי אומר מאיפה באתי, לא הייתי מגיע לנוקיה".

ירדו הרבה על האנגלית שלך.

"לא נולדתי להורים בריטיים. אז יש כאלו שילעגו לי או יחשבו שזה בורות. אני עברתי תהליך, ואנשים יראו שאני נפגש עם ראש עיריית בוורלי הילס והייתי גאה בעצמי על השיחה איתו. אמרתי כל הזמן בסדרה - אני לא רוצה מתורגמן ואם אני אגמגם, אז אני אגמגם. זה לא דבר פסול".

דודו אהרון בהופעה בקיסריה. נמרוד סונדרס
חוזר לעשות את מה שהוא יודע. דודו אהרון בהופעה/נמרוד סונדרס

SMS מאופירה אסייג

היית עושה את זה שוב?

"בטח. באתי בהרגשה של נופש ורק באמצע נכנסתי לקטע של התחרות. גם הרבה אנשים אומרים לי שאני יוצא מעולה שם, אופירה אסייג שלחה לי SMS מדהים וכתבה שאני הכי אנושי בסדרה וזה משמח אותי. גם הקהל שלי, שיגיע לנוקיה, יודע שהוא הכי חשוב לי בעולם ושאני לא רוצה לאכזב אותו. לכן אני מסתכל על שלמה ארצי, שכל שנה כובש מחדש את קיסריה ומביא לקהל דברים חדשים. ככה אני רוצה – לא לעצור, לנסוע ותמיד לחזור לקהל שלי, שנמצא לא בלוס אנג'לס, אלא כאן".

"חי בלה לה לנד": הבלוג

"חי בלה לה לנד" בוואלה! yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully