וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרון ודי: דרור רפאל נפרד מהטור שסיכם עבורכם את אירועי השבוע

דרור רפאל

14.7.2011 / 14:25

אחרי 3 שנים בהן שסיכם עבורכם את אירועי השבוע, נפרד דרור רפאל מהטור, מאראלה ממפעל הפיס, מטוקבקיסט 32, ומגולשי וואלה! תרבות

למה הטור יורד?

כי הגיע הזמן. כל דבר טוב מגיע לסיומו, גם דבר מעולה. כי העולם משתנה וצריך להתאים עצמך לשינויים. גם אני משתנה, לא תמיד לטובה. אולי הפכתי לאדם מריר וזקן. וגם חם בחוץ שזה למות. הטור יורד וזו פעם אחרונה שאנחנו נפגשים כאן, בטח נתראה במקומות אחרים. די נו, מה אתם מזילים דמעה?

אז כן, זה מרגש, וזה כואב, אבל חברים, הגיע הזמן להמשיך הלאה. לאן? אין לי מושג, אולי מפה הכל יתדרדר בשבילי ואולי גם בשבילכם. או שלהפך, בשבילי הדברים יסתדרו ורק לכם זה יתדרדר. אי אפשר לדעת. מקווה שהכל יסתדר ויהיה בסדר לשני הצדדים.

מי אמור לקרוא את הטור הזה ולהבין את הרמז?

עורכי העיתונים הגדולים שרק משוועים לכתיבה קולחת מצחיקה ונוקבת. זה הזמן להרים טלפון ולהציע הצעה שלא אוכל לסרב לה. שניה יש לי טלפון, הלו? כן, טור פותח בסופשבוע של מעריב, במקום יונתן גפן. אממ, סליחה, לא אקח את מקומו. שניה יש לי ממתינה, כן? לערוך את הארץ במקום דב אלפון? רק שניה, מה זאת אומרת לנהל את גלי צה"ל?

חבר'ה הגזמתם קצת, אני רוצה לנוח בכלל בקיץ. לא חשבתי שכל כך מהר.. רגע, הלו? לנסות להרים מחדש את ניוז אוף דה וורלד? רציני? מי זה? לבוא לקחת את הילד מהקייטנה? אבל עוד לא ארבע! למה כל כך מוקדם? תגידי לו שישחה עוד חצי שעה בבריכה, אבא עסוק.

כמה הרווחתי עבור הטור?

אני יודע שרבים התעניינו בשכר שקיבלתי עבור הטור הזה לאורך השנים. במדורי הברנז'ה נזרקו סכומים, פרשנים טענו שזו שחיתות ומבטי קנאה ליוו כל יציאה שלי מהבית. אז לא, לא אחשוף אם היה זה סכום עם חמש או שש ספרות לחודש, אך בהחלט שדרגתי את מנת הפלאפל שלי מארבעה לחמישה כדורים, והרחבתי את מנוי הכושר שלי מבוקר בלבד לבוקר פלוס ערב. כן, אין מה להתבייש, עושים כסף מכתיבה בטור שבועי.

איך חייכם אמורים להשתנות מעכשיו כשלא יהיה טור?

לכותב טוקבק מספר 32 – ניהלנו יחסים כיפים שאתה כותב כמה אני מכוער, טיפש ולא מוכשר ואני התעלמתי ממך. מה יהיה איתך עכשיו?

לאראלה ממפעל הפיס – שימשת השראה והרחבת את האופקים שלי ושל שאר העם. מקווה שתמשיכי להוות מגדל אור של חוכמה, הומור וידע רחב, לדור שלם שגדל על התקווה שאולי תתקשרי.

לכל אלה שנפגעו ממשהו שכתבתי – לא מתנצל, מגיע לכם. חוץ מאלה שלא הגיע להם והתנצלתי.

ולאלה שהגיע להם ולא נפגעו – אני מתנצל שלא פגעתי.

זו הנקודה בה אנחנו נפרדים. תודה לכם ולהתראות.


דרור רפאל מסכם את השבוע - לכל הטורים הקודמים

  • עוד באותו נושא:
  • דרור רפאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully