וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הפיטורים שהדהימו את אמריקה

3.7.2012 / 7:19

מגישת "The Today Show" האהובה פוטרה במפתיע אחרי 15 שנה והבת של שרה פיילין מתרסקת: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: המגישה הוותיקה פוטרה – ועוררה סערה

אתרי הבידור בארה"ב מתמקדים בשבועיים האחרונים בשם אחד בלבד – אן קארי. מנחת "The Today Show", תוכנית הבוקר הוותיקה של רשת NBC, סיימה השבוע את תפקידה בתוכנית שלא מרצונה, לאחר ששמועות על פיטוריה רצו בבלוגוספירה זה זמן רב. קארי, שהנחתה את התוכנית 15 שנה, נפרדה מצופיה בדמעות: "זה לא הולך להיות קל לומר, אבל זהו היום האחרון שלי כמנחה קבועה בתכנית", השתנקה קארי. היא הודתה כי "זו לא הדרך בה ציפיתי לעזוב את הספה הזו אחרי 15 שנה, אך אני אסירת תודה, במיוחד לכם שם, הצופים. לעתים קרובות אנו מכנים את עצמנו משפחה, אבל אתם המשפחה האמיתית של תוכנית הבוקר. אתם הסיבה שיצאתי להרפתקאות במקומות מסוכנים, ראיינתי דיקטטורים, קפצתי ממטוסים וטיפסתי על הרים. אהבתי אתכם ורציתי לתת לכם עולם ומלואו, ואני עדיין רוצה".

קארי, שתישאר במערכת החדשות של NBC, הסבירה בציניות מרירה על תפקידה החדש בתור עורכת ומפיקה בפועל מאחורי הקלעים וכתבת בינלאומית של הרשת. "הם נותנים לי שם חדש ומפואר שמשמעותו היא שבעצם יהיה לי כרטיס כניסה לכל סיפור חדשותי גדול שארצה לסקר".

הסיבה לפיטורים היא ככל הנראה נתוני הרייטינג של המתחרה "Good Morning America" מרשת ABC, שאחרי 15 שנה הצליחה בחודש אפריל האחרון לשבור את רצף הזכיות של "Today" ועקפה אותה בנתוני הצפייה.

הידיעות על עזיבתה של קארי החלו לרוץ ברשת עוד בטרם ההודעה הרשמית וגררו תגובות רבות. מעריציה חתמו על עצומה לנסות ולהציל את עבודתה, אחרים הביעו מורת רוח מהעזיבה ולאחר ההודעה הרשמית היו גם כאלה שטענו שקיבלה זמן מסך מועט מדי לפרידה. חלק מהעיתונאים טענו כי מדובר במהלך שיהיה טוב עבור קארי, אך לא עבור הרשת אותה כינו כ"נמצאת בפאניקה". את קארי מחליפה בתפקיד המנחה סבאנה גאת'רי.

המיותר: הריאליטי של בריסטול פיילין מתרסק

סדרת הריאליטי החדשה של בריסטול פיילין, בתה של מושלת אלסקה והמתמודדת לסגנית הנשיא שרה פיילין, סופגת מכה אנושה: בשבוע השני לשידורה קיבלה "Life's A Tripp" – תכנית הריאליטי שעוקבת אחר חייה של פיילין הצעירה ובנה הצעיר לא פחות, אותו ילדה לאחר שנכנסה להריון בטעות בתיכון – אחוזי רייטינג נמוכים במיוחד שהעידו על כך שצפו בה 726 אלף בני אדם בלבד. גם המבקרים לא חסכו ממנה שבטם. "התכנית הכי מוזרה ושמעוררת הכי הרבה אי נוחות בהיסטוריה של הריאליטי", כינה אותה מבקר ה"אינטרטיינמנט וויקלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

השילוב הקטלני של הביקורות ונתוני הרייטינג הנמוכים הובילו לכך שאחרי שני פרקים בלבד, החליטה רשת Lifetime להעביר את הסדרה ממשבצת הפריים טיים היוקרתית שלה ב-22:00 בערב לתהומות הנשייה של 23:00 בלילה, ולשים במקומה שידורים חוזרים של הריאליטי "רקדניות קטנות". אאוץ'.

הביזאר: חתולים מהגיהינום הופכים למלאכים

ג'קסון "האבא של החתולים" גלקסי הוא מאלף החתולים מספר אחת בארה"ב. כבר שתי עונות שהוא מלמד חתולים סוררים בקליפורניה כיצד להתנהג, וגורם לבעליהם לאמץ את "מוג'ו החתול" – הדרך שבה חתולים מסתכלים על העולם. לקראת עליית העונה השלישית של סדרת הריאליטי של "Animal Planet", "My Cat From Hell", ביום שבת הקרוב, מסביר גלקסי, שמעביר את כישוריו בעונה הזו לבעלי החתולים בניו יורק, למה אנשים שאוהבים את ההולכים המפונקים על ארבע אינם מוזרים: "האמת שרוב האנשים שאוהבים חתולים נראים כמוני (בתמונה – מ.ר)", טוען גלקסי, "הם מקועקעים, יש להם פירסינג והם נראים כאילו הם בדרך למסיבה גותית. אני ממש אשת חתולים משוגעת". הסבר משכנע?

ליהוק שיחוק: איחוד של "אי.אר" ב"האשה הטובה"

לקראת העונה הרביעית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים של רשת CBS, "האשה הטובה", הודיעו השבוע היוצרים על כמה דמויות מפתיעות שיפגשו אותנו בעונה הבאה. בין היתר, תגיע השחקנית כריסטין צ'נווית' ("ביצ'יות מבית טוב", "glee") לתפקיד אורח חוזר בתור כתבת פוליטית שמנסה לחשוף את הלכלוך המקצועי והאישי בתוך מערכת היחסים של התובע המחוזי פיטר פלוריק (כריס נות') ואשתו, עורכת הדין המצליחה אלישיה פלוריק (ג'וליאנה מרגוליס) שהחליטו להיפרד בחשאי.

עוד צפויים להיראות בעונה הקרובה: השחקן הבריטי מארק וורן שיגיע לגלם את בעלה לשעבר של החוקרת הסקסית קלינדה שארמה, והשחקנית מאורה טירני ("אי.אר") שתגלם מיליונרית ופעילה במפלגה הדמוקרטית. עבור טירני ומרגוליס יהיה זה איחוד מרגש לאחר שנים יחדיו בדרמת בית החולים "אי.אר". נקווה שלנו זה יהיה מרגש לא פחות.

יוצרי "האישה הטובה": "כיף לכתוב לג'וליאנה מרגוליס"

לינק לעת צרה: תערוכה בהשראת המופרעים של "משפחה בהפרעה"

גלריית 1988 בלוס אנג'לס פתחה תערוכה חדשה בהשראת התכנית "משפחה בהפרעה" שעושה בקרוב קאמבק אינטרנטי. בתערוכה מככבים מייצגים בדמויותיהם של בני משפחת בלות' על כל גווניהם ומופרעותם. את כל המיצגים תוכלו לראות בלינק הזה.

וויל ארנט מופרע גם בחיים האמיתיים

הקטע שעשה לנו את השבוע: כוכבת "משפחה מודרנית" בגרסה הרעה של "דורה"

חבורת "College Humor" החליטה לשנות תדמית לכוכבת הילדים החמודה "דורה": בסרטון חדש של החבורה נראית אריאל וינטר (אלכס מ"משפחה מודרנית") כדורה בשר ודם, רק שהתיאור "explorer" שהוצמד לחביבת הילדים מקבל פה טוויסט אחר לגמרי. צפו ב"דורה" כמו שמעולם לא ראיתם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully