וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין סקורסזה יביים סרט תיעודי על ביל קלינטון

17.12.2012 / 20:59

הבמאי הוותיק, שעמד מאחורי סרטי תעודה רבים בשנים האחרונות, יוצר את הסרט בשיתוף פעולה מלא עם הנשיא לשעבר, עבור רשת הטלוויזיה האמריקאית HBO

רשת הטלוויזיה HBO הכריזה היום (שני) כי הזמינה את הפקתו של סרט תעודה חדש, המתחקה אחר חייו ופועלו של נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון. הסרט, שנוצר בשיתוף פעולה מלא של קלינטון - שנחשב לאחד הנשיאים האהובים והפופולריים בכל הזמנים באמריקה – יופקד בידיו של אגדה אמריקאית נוספת: הבמאי מרטין סקורסזה.

סקורסזה, מגדולי במאי הוליווד בכל הזמנים, שעומד מאחורי סרטים כמו "רחובות זועמים", "נהג מונית", "השור הזועם", "החבר'ה הטובים" ובשנים האחרונות "כנופיות ניו יורק", "השתולים" ו"הוגו", ביים בשנים האחרונות מספר סרטים דוקומנטריים אודות גיבורים אמריקאים שזכו לתשומת לב רבה – בין היתר יצר דיקנאות קולנועיים של בוב דילן, ג'ורג' הריסון והסופרת פראן ליבוביץ'. לא ברור עדיין מה יהיה היקפו של הסרט, האם יתייחס בהרחבה ליחסיו עם אשתו, מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון, והאם יתמודד גם עם השערוריות הרבות בהן הסתבך קלינטון לאורך השנים – למשל, הרומן שניהל עם מוניקה לווינסקי – אבל אין ספק שבידיו של יוצר קולנוע מנוסה ונועז כסקורסזה, ובחסותה של רשת שידור אמיצה כמו HBO, סיפורו של קלינטון הוא בעל פוטנציאל טלוויזיוני נפיץ.

מה דעתכם על הרעיון? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully