וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך התאהבנו בג'קי מ"מאסטר שף"

לילך וולך

21.12.2012 / 1:06

ג'קי אזולאי, ללא ספק חביבת הקהל בעונה הנוכחית של "מאסטר שף" - וכנראה גם מתמודדת פייבוריטית - שורפת את המסך בכזו עוצמה בראש ובראשונה כי היא לא ממש צריכה את כל זה

כמו במקרים רבים בריאליטי שמקדש כשרונות, העניין הוא לא בדבר עצמו כפי שהוא בדמויות שמתגלות בו –נסמן וי על נינט שגרמה לכולם להתאהב בה לא פחות מאשר בקול שלה ונמשיך ליהלום הלא מלוטש החדש. גם הפעם מעבר לכישרון ה(ככל הנראה, קשה באמת לשפוט בעצמנו)בלתי מעורער שלה בתחומה, ההתאהבות היא באדם עצמו – ג'קי אזולאי, כפיים!

ג'קי אזולאי, הלא היא ג'קי מ"מאסטר שף" פתחה את צילום האודישן שלה במשפט הקורע "עכשיו דממה, ג'קי בבמה!", איך אפשר היה שלא למות מיד על האישה הפצפונת בעלת עיני הכלבלב הענקיות, ועל הפאה הבלונדינית המבדרת שלה שגורמת לה להיראות כמו האחות השלישית של התאומות אולסן? מאז אותו אודישן מצחיק ומכמיר לב בו התגלתה כאחת מאותם מתי מעט גיבורים של תרבות הריאליטי – אלו שלא למדו בעל פה משפטים שנונים, או זייפו דמעות תנין על הסיפור המשפחתי שלהם - היו רק עוד ועוד סיבות ללכת שבי אחרי ג'קי. ככל שנפשנו נשחקת עד דק במכבשי הריאליטי והתוכניות השקריות שמנסות למכור לנו אותנטיות, קשה יותר ויותר למצוא עקבות חיים אמיתיים. הגילוי של ג'קי אזולאי הוא קצת כמו למצוא את מוגלי בג'ונגל – יצור פראי עם אינסטינקטים בריאים, הגיון שעולה על זה של תרבות בני האדם שסביבו, חן וסקרנות ואנושיות בלתי מעושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דממה - ג'קי על הבמה! ג'קי אזולאי מ"מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין פה שום כוונה להתנשא על ג'קי; היא בהחלט לא "הדבר החמוד ומבולבל הזה" שטרנדי לחבב עכשיו, למצוץ את לשדו ולירוק את שאריותיו אחרי השימוש. אם כבר, אז בתוך הסחי היבבני, הדביק והאופורטוניסטי שהוא הריאליטי, ג'קי היא הדבר הטוב היחידי כמעט שקורה; וגם בלי חיבוק הדוב של הברנז'ה והצופים, היא כנראה תצליח בזכות עצמה. שלא ככוכבי הכלום ושום דבר שנפלטים מזרקורי הטלוויזיה אל עולם ההשקות, החינמים, המסיבות וההתחככויות – ג'קלין אזולאי לא באמת זקוקה לכל זה. היא נדרשה לפלטפורמה ראשונית, ומכאן ואילך היא יכולה להמשיך בעצמה, ואם לשגר לה עצה חמה – אפילו עדיף.

בזמן שמיה הטבעונית של "מאסטר שף" מרגיזה באישיות המרוצה מעצמה והחוכמולוגית; בני כל כך זחוח עד שהוא מחבר לכבוד עצמו סונטות באיטלקית; ועד לפני רגע שלי עפעפה צייצה, ופכרה את אצבעותיה החבושות כל כך הרבה פעמים עד שאפשר היה לצאת מהדעת, ג'קי, שממבט ראשון אפשר היה לטעות ולקטלג אותה כמקבילה הנשית של ג'קי מ"האח הגדול", טורחת בכל פרק חדש להבהיר לנו כמה טיפשים ואוטומטיים היינו. גם כשהיא נראית ומתנהגת כמו חבובה, מסתבר פעם אחרי פעם עד כמה היא פיקחית וזריזה; עוקפת בצעדי ענק את כל המתמודדים שבזמנם הפנוי מתערסלים בינות לפואה גרה וגפנים בפרובאנס; וההתפעמות האמיתית שלה מהאפשרויות הקולינריות החדשות שנגלות לפניה היא מקסימה ממש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פחות מפייבוריטית. ג'קי אזולאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של דבר, ג'קי עושה שירות טוב לכל מי שהיא מייצגת באספקט הליהוקי הקר והמחושב – לנשים, לדתיים, למזרחים; היא מייצרת רק רגשות חמימים ומחמיאים דווקא מכיוון שהיא לא מתאמצת. לא מן הנמנע שבכל סוג של תוכנית ריאליטי אחרת היינו מתוודעים גם לצדדים פחות מוצלחים שלה, אבל במרחב הזה, שבו היא יכולה להצטיין מבלי לדעת בכלל שהיא כזו – היא לא פחות מפייבוריטית.

מי הפייבוריט שלכם ב"מאסטר שף"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully