וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ברברה סטרייסנד לישראל. כל הפרטים

23.3.2013 / 20:00

הזמרת תגיע להופעה באיצטדיון בלומפילד ב-20 ביוני, לרגל ועידת הנשיא במסגרת חגיגות יום הולדת 90 לשמעון פרס. ההופעה תנעל את סיבוב ההופעות של סטרייסנד

אחרי חרושת השמועות, עכשיו זה רשמי: ברברה סטרייסנד תופיע לראשונה בישראל ב-20 ביוני בשעה 20:30, תחת כיפת השמיים באיצטדיון בלומפילד. האיצטדיון יעבור התאמה נרחבת ומקיפה למופע של סטרייסנד, הכוללת כ-60 נגנים על הבמה, ויהפוך לתיאטרון "אינטימי" יחסית, המכיל 16,000 מקומות. האירוע יתקיים לרגל ועידת הנשיא במסגרת חגיגות יום הולדת 90 לשמעון פרס.

המפיק שוקי וייס בשיתוף לייב ניישן, האחראית לסיבוב ההופעות הנוכחי של סטרייסנד, הכריזו היום על האירוע. לפני מספר ימים הצהירה סטרייסנד כי סיבוב ההופעות הקרוב יכלול חמישה יעדים בלבד באירופה: 1 ביוני בלונדון, 6 ביוני באמסטרדם, 10 ביוני בפריז, 12 ביוני בקלן ו-15 ביוני בברלין – כך שלמעשה היא תנעל את סיבוב ההופעות שלה בישראל. צוות ההפקה נערך להגעת מעריצים מרחבי העולם שרוצים להפסיק לצפות בסטרייסנד במהלך הסיבוב.

כמו כן יעלו עם סטרייסנד שלושה אורחים לבמה: המוזיקאי כריס בוטי, בנה ג'ייסון גולד ואחותה רוזלין קיינד. "אני שמח על בואה של הזמרת ברברה סטרייסנד לתל אביב-יפו לרגל יום הולדתו ה-90 של הנשיא", אמר ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, בהצהכרה רשמית. "אם זו המתנה ל-90, מה נביא לו ביום ההולדת המאה?"

הקריירה המוזיקלית של סטרייסנד החלה לפרוח בסוף שנות ה-60, כשבשנים לפני כן היא עסקה במשחק בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע. עד היום היא היתה מועמדת ל-57 פרסי גראמי, מתוכם זכתה ב-15. כמו כן, סטרייסנד זכתה ב-12 פרסי טוני, חמישה פרסי אמי, 12 פרסי גלובוס הזהב ושני פרסי אוסקר מתוך חמישה אליהם היתה מועמדת; כיום היא מתהדרת בין היתר בתארים מפיקה, במאית, צלמת ועוד.

ב-28 במרץ בשעה 12:00 במרץ תחל מכירה מוקדמת מיוחדת לחברי מועדון "השומע המתמיד" – כרטיס חדש לרוכשי כרטיסים מתמידים להופעות , אותו ניתן לרכוש באתר Eventim, ומספק לרוכשים מגוון הטבות. לאחר מכן, ב-29 במרץ ב-10:00 תיפתח מכירת כרטיסים לקהל הרחב באתר Eventim ובטלפון *9066. מחירי הכרטיסים יחלו ב-420 שקלים.

מתרגשים לקראת ההופעה? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully