וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: קליפ חדש לליאור אלבו

22.4.2013 / 0:55

"איש צעיר", הסינגל השני מאלבומו החדש של אלבו – שזכור מהלהיט הגדול שלו "עודני ילד" – נכתב לפני 37 שנים על ידי דוד אבידן וכעת זוכה לביצוע מחודש וקליפ מושקע. צפו

בימוי, צילום, עריכה, הפקה: יובל רווח וערן פז

השם ליאור אלבו מוכר לרבים מאלבום הבכורה ששחרר לפני מספר שנים, מהשירים שכתב למירי מסיקה ("פנינים בנהרות") ומשיתופי הפעולה שלו עם דקלה, רן שם טוב ואחרים, אבל בעיקר, הוא זכור כילד הפלא של שנות ה-80 שביצע במקור את "עודני ילד".

"מאחורי הדלת", הסינגל הראשון מתוך האלבום, הופק על ידי בלוך והולחן על ידי אלבו למילים של אידמית הראל. הסינגל השני, "איש צעיר", נכתב על ידי המשורר דוד אבידן ויצא לאור תחת השם "תיכון-חובה 1973 / מחזור-סיום" בספרו של אבידן, "שירי מלחמה ומחאה". עם פרסומו, הוחרם השיר ונאסר להקריאו ולפרסמו בפומבי. כעת, לאחר 37 שנים, הוא זכה ללחן ועיבוד חדשים של אלבו כמו גם לקליפ ייחודי ויצירתי אותו ביימו, ערכו, צילמו והפיקו יובל רווח וערן פז. את השיר הפיק מוזיקלית ליאונל פרטיין - מהמתחרים הבולטים בעונה הראשונה של "דה וויס".

אלבו, בוגר רימון, שחרר לפני מספר שנים את "דקה מתחת למים", אלבום בכורה בהפקת שם טוב (איזבו) שזכה לביקורות מהללות. כעת הוא חוזר עם אלבום חדש בשם "איש תייר", שכבר נמצא בחנויות ומציג את התפתחותו של אלבו כאדם וכאמן. האלבום הופק מוזיקלית על ידי קשת רחבה של יוצרים ביניהם פרטיין, בלוך וחברי איזבו.

אלבו יקיים הופעת השקה מיוחדת לאלבום ב-23 באפריל במועדון באוזןבר בתל אביב עם האורחת המיוחדת שלומית אהרון.

מה חשבתם על השיר והקליפ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully