וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן דג'נרס תנחה את טקס האוסקר לשנת 2014

2.8.2013 / 19:22

מנחת הטלוויזיה הפופולארית תשוב להגיש את טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לקולנוע, לאחר שכבר מילאה את התפקיד ב-2007. "הפעם השלישית היא הטובה מכולן", התבדחה

מנחת הטלוויזיה אלן דג'נרס תנחה את טקס פרסי האקדמיה האמריקאית לקולנוע, האוסקר, ה-86 – כך הכריזו היום (שישי) מפיקי הטקס, קרייג זיידן וניל מרון. הטקס ישודר בשידור חי ברשת ABC ב-2 במרץ 2014. תהיה זו הפעם השניה בה דג'נרס מנחה את הטקס, לאחר שכבר עשתה זאת בשנת 2007.

"אנחנו נרגשים מהעובדה שאלן מנחה את הטקס", אמרו צמד המפיקים בהצהרה רשמית ששחררו. "היא חברה ותיקה שלנו, ובמשך שנים חיכינו לפרויקט שיאפשר לנו לעבוד ביחד – שום דבר לא יכול להיות מרגש יותר מאשר שיתוף פעולה בטקס האוסקר. יש היום כוכבים מעטים עם היכולות הקומיות של אלן, עם כאלה חום ואנושיות".

"אני נרגשת להנחות את הטקס בפעם השנייה", אמרה אלן עצמה, ואף הוסיפה בבדיחות כי "אתם יודעים מה אומרים – הפעם השלישית היא הטובה מכולן". בציוץ בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "זה רשמי – אני מנחה את האוסקר! הייתי רוצה להודות לאקדמיה, לאשתי פורשיה, לעזאזל – התזמורת מתחילה לנגן". נשיאת האקדמיה האמריקאית לקולנוע, שריל בון אייזקס, הצטרפה גם היא לחגיגות באומרה: "הסכמתי מיד עם קרייג וניל שאלן היא המנחה המושלמת לטקס. אנחנו עובדים על אירוע מבדר, מהנה ומרגש".

דג'נרס, שהחלה את דרכה כסטנדאפיסטית, התפרסמה בזכות הסיטקום בכיכובה ששודר בסוף שנות ה-90, ובמהלך אחד מהפרקים שלו זכתה בת דמותה הטלוויזיונית להיות הגיבורה הנשית הראשית בתכנית טלוויזיה שיוצאת מהארון (בהתאם לנטיותיה המיניות של דג'נרס). בשנים האחרונות היא מגישה תכנית אירוח יומית מצליחה, ולאחרונה נודע כי היא עתידה לככב בסרט האנימציה "מוצאים את דורי", סרט ההמשך ל"מוצאים את נמו", בו דמות המשנה שגילמה בסרט המקורי תתפוס את מרכז הבמה.

מה דעתכם על הבחירה בדג'נרס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully