וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": הסוד של טהוניה נחשף

12.8.2013 / 1:10

כאילו ערוץ 20 לא מספיק מתיש בפני עצמו, משימת "ערוץ האח הגדול" סיפקה לדיירי הבית עוד הזדמנות לעשות טלוויזיה משעממת, כשנקודת האור היחידה היא הכינוי המפתיע של טהוניה

אוקיי, אני לא רוצה להבהיל אתכם או משהו, אבל זאת הולכת להיות רשימת הדחה מפתיעה. מה זה מפתיעה, מדהימה. מה זה מדהימה, מטרופה. מה זה מטרופה, החניכיים של ארז כבר מדממים מרוב ציפייה להקריא אותה כבר ולהעיף לנו את השכל לטימבוקטו. אתם מוכנים? תן לי תופים, נדל מעוך בפינה, הנה זה קורה: רשימת ההדחה להיום לא כוללת את ירדן.

בום! ישר לפרצוף שלכם, הא? לא ציפיתם לרשימת הדחה רגילה לחלוטין שבסך הכול לא כוללת את ירדן, הא? "זה אומר שביום שלישי ייצא מפה דייר נורא משמעותי!" מתייפחים אסי וארז, כי התוכלו לדמיין את התכנית בלי למשל איתי, דורין או דור, עמודי התווך של העונה, הנחוצים לחיינו כמו כרית טחורים ב-550 ש"ח? כולנו הרי יודעים שחוץ ממקרה שבו טהוניה תתעטש וכל הצבע יעוף לה והיא תתגלה כספרנית הונגרייה מרעננה, הרבה טוויסטים כבר לא יהיו בעונה הזאת, והמרב שאפשר לעשות הוא לשלוח את הדיירים לזרוק זה על זה עוגות במסגרת משימה היתולית. ושהאח הגדול יבקש מדורין שתביא לו ביד. את החרק! חה חה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נו פאן אינטנדד. דורין, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבית התרוקן ממזון, לבנה מתחילה ללקט מתכונים לבישול הג'יפה שבתחתית המלחייה, ואין ברירה אלא לעשות משהו דבילי כדי לשרוד. משימת הדיירים להשבוע היא לתחזק את "ערוץ האח הגדול", משימה שהם לא עומדים בה בדרך כלל. בתפריט: לבנה ודורין מוכרות בובות וגירבוצונים, ירדן ואיתי מתחפשים לכיני-ערווה ענקיות ומתפלשים בתוך קיא כתום, ולאון ודור מגלמים שני קופים הומוסקסואלים בעונת החיזור. למה? לא יודעת. גם לא לגמרי ברור מה קריטריון הפסילות של הדבר הזה, כי האח אומר להם לעשות קולות של קוף ואז הם עושים קולות של קוף ואז הוא אומר סבבה והם זוכים בתקציב מותרות. במשחקי "חבילה עוברת" כבר עשיתי יותר מזה בשביל חבילת טושים של שש. עם כל הכבוד, זה לא כזה חידוש לראות את לאון ודור פולים זה לזה כינים כשהם חצי ערומים, בשביל זה יש את ערוץ 20 בבוקר. היחיד שבאמת הרוויח מהמשימה הוא אבי, בוגר סדנאות כעס והאיש השליו ביקום, שהחליט לאכול את התפאורה. מה אכפת לו, הוא כבר עם אצבע אחת בגמר, וזו אפילו לא האצבע שמחוברת אליו.

אפילו משימת המבזקים הסנסציונית סבלה ממחסור בחומר, כשטהוניה – חיננית ומקצועית כקריינית "חדשות בדקה" של וואלה חדשות – נאלצה להקריא מהפרומפטר את רכילויות הבית השערורייתיות ביותר. כך גילו דיירי הבית שאבי חושב שהוא וחבריו צריכים להיות בגמר (!). ושירדן חושבת שדווקא גם אחרים צריכים להיות בגמר (!!). ושטהוניה חושבת שלאון ודור צבועים (!!!). ושלאון ודור חושבים שזה לא יפה שהיא חושבת עליהם שהם צבועים (!!!!). ושהיא חושבת שזה דווקא כן יפה (!!!!!). והם חושבים שדווקא לא (!!!!!). ולשאר הדיירים אין ממש דעה אבל שיהיה (!!!!!!!!). וכמעט פורצות מריבות ענק בעניין אבל אז כולם נזכרים שלא ממש אכפת להם ממה שנאמר, חוץ מטהוניה שאפילו לא זוכרת מה נאמר אבל היא צועקת קצת על דור ליתר ביטחון על נושא מעורפל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שבטוח בטוח. טהוניה, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למעשה, החשיפה השווה היחידה במשימת המבזקים הייתה שחברתה הטובה ביותר של טהוניה קוראת לה "טוני שחורי שלי". עונה שלמה אנחנו טופפים על ביצים סביב הנושא האתיופי ונזהרים מכל אזכור של פיגמנטים ורועדים מאימה כשהיא עומדת על רקע כהה במקצת, ובסוף כינוי החיבה שלה הוא פאקינג "טוני שחורי"?! נדמה שמישהי פה זקוקה לכמה שיעורים בנושא גזענות. אולי ילמדו זאת בפרק הבא של "בארץ האחונים".

***

החיקוי של אסי עזר ללאון. איט גרואוז און יו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היזהרו מחיקויים. לאון עם דור, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

"אם פגעתי במישהו סליחה, זאת הייתה ביקורת בונה" (ביז'ו לדיירים. כנ"ל)

"אני לא בוכה, אני לא בוכה" (איתי לטהוניה, בעודו מטפטף לה סמוכטות על הסדין)

"סוף סוף נעשה את מה שאנחנו יודעות לעשות!" (דורין. מה לעזאזל אתן יודעות לעשות)

"אל תגידי חבל שלא קניתי, איזה אהבלה הייתי" (סלוגן המכירות של לבנה)

"יש קרע בין טהוניה לאיתי?! לא ידעתי עד שאמרו בחדשות!" (אבי מתעדכן)

"מה זה ספוילר?" (דורין תוהה. נגיד, לגלות כבר עכשיו שאת מודחת בשלישי)

תסביך אח - לכל הטורים

מה חשבתם על משימת "ערוץ האח הגדול"? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully