וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: "הקליק" נפרדת מז'אן ז'אק גולדברג. צפו

18.9.2013 / 0:06

בסרט "הקליק האחרון" יוצאים חברי הלהקה המיתולוגית ("אל תדליקו לי נר") לסיבוב אחרון של רוק'נ'רול כ-30 שנה אחרי הפירוק. צפו בבילוי האחרון של הלהקה עם המתופף האגדי שמת

צילום: איציק פורטל עריכה: מוריס בן מיור תסריט ובימוי: דליה מבורך ודני דותן שודר במקור בערוץ 8

"הקליק האחרון" עוקב אחרי חברי להקת "הקליק", הרכב הניו וייב הישראלי משנות השמונים, שאחרי שני אלבומים הנחשבים לאלבומי מופת ושירים כמו "אמא אני לא רוצה להיגמל", "אל תדליקו לי נר" ו"אינקובטור", התפרקה. שלושים שנה אחרי, חברי הלהקה נפגשים כדי להתחיל מסע אחרון משותף, לעשות ביחד עוד דבר אחד לפני שיהיה מאוחר מדי.

בסרט "הקליק האחרון" מוצא עצמו דני דותן, במאי הסרט וסולן הקליק, נאבק במשך שנתיים עם מי שהיו חבריו ללהקה המיתולוגית במטרה לחזור לבמה, למחאה שנטש. הסרט עוקב אחרי הלידה מחדש של הקליק, כשהעבר לא מפסיק לפרוץ פנימה, לחבל ולייאש. זה סרט על חברות ומוזיקה, על ניסיון לסגור מעגל. "הקליק האחרון" חושף את עוצמת השירים והיחסים החד פעמיים שנוצרו בין חברי הלהקה, את התקוות ואת התרסקות החלום, את הקונפליקטים ותחושת ההחמצה של מי שהיו מורדים צעירים. הסרט הופק בתמיכת ערוץ 8, HSCC סלוצקי אפיקי תקשורת, הוט, והקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה.

הסרט "הקליק האחרון" יוקרן בפסטיבל הסרטים חיפה, במסגרת תחרות הסרטים הדוקומנטרים הישראלים, וישודר בערוץ 8 ב-29.9.13 בשעה 22:00.

איזה שיר של "הקליק" אתם הכי אוהבים? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully