וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וגיא לחצו, "תחרות החולצה הרטובה" בוטלה

26.11.2013 / 15:05

בעקבות פניית צמד מנחי תכנית הבוקר אל מפכ"ל המשטרה, בוטלה מסיבת "החולצה הרטובה" שהיתה אמורה להתקיים במועדון אלנבי 40

חדשות 10

אייטמים בתכניות הבוקר, לא מה שחשבתם: בעקבות פניית אורלי וילנאי וגיא מרוז למפכ"ל משטרת ישראל, רב-ניצב יוחנן דנינו, בוטלה מסיבת "החולצה הרטובה" שהיתה אמורה להתקיים הערב (שלישי) במועדון אלנבי 40 בתל אביב.

הסיפור החל בעקבות אייטם ששודר הבוקר בתכנית של השניים, "אורלי וגיא", בערוץ 10. האייטם עסק ב"תחרות החולצה הרטובה", מסורת המתרחשת מספר פעמים בשנה במועדון ברחוב אלנבי בתל אביב, במסגרתה נשים מתחרות על אהדת הקהל כשהן לובשות חולצות לבנות שהותזו עליהן מים.

"אנחנו מתעסקים כל הזמן באייל גולן ולא שמים לב למה שקורה לנו מתחת לאף, זה נקרא 'תחרות החולצה הרטובה'", כך פתחה ואמרה וילנאי את הדיון לצד מרוז והאורחים באולפן, עו"ד הדין אסף רגו'אן וחברת הכנסת עדי קול מ"יש עתיד", יו"ר הוועדה לפניות ציבור.

רגו'אן אמר "יש לזה שם תמים כביכול, איזו ארומה אמריקאית... בעצם מדובר בתחרות שהיא אירוע תועבה". וילנאי המשיכה ואמרה "זו השנה ה-14 שהזוועה הזו מתרחשת ואם לא נעשה משהו זה יקרה היום בערב, עכשיו תסתכלו ותקשיבו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתחת לאף". אורלי וגיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה שודר סרטון בו נראית תחרות חולצה רטובה קלאסית. קולו של מנחה הערב נשמע ברקע, לצידו עומדות מספר בנות הרוקדות לקול תרועות הקהל, כאשר המנחה אומר "הראשונה שיש לה אומץ לקחת שלב אחד קדימה, בלי להתבייש בנות! הראשונה שמורידה את החזייה מתקרבת מאוד לפרס הראשון... הנה החזייה הראשונה יורדת, תנו לה קצת עידוד... לורה אנחנו רוצים את החולצה למטה! להוריד ללורה את החולצה!".

מרוז תהה כיצד ייתכן והתחרות מתקיימת זו הפעם ה-14, שהרי היא אינה חוקית. רג'ואן ענה לו כי המשטרה לא אוכפת את החוק האוסר על "ארגון תועבה" במקום שאינו מועדון חשפנות. "המשטרה לא אוכפת והחוק לא מגדיר מהי אותה 'תועבה', הסביר רג'ואן. "אין הגדרה ולכן אפשר להמשיך הלאה. אבל ב-15 השנים האחרונות בישראל קרתה מהפכה של תעשיית המין שמגלגלת מיליארדים של שקלים. אנחנו כחברה עדיין לא התחלנו להתמודד עם זה. יש לך היום אפליקציה בפלאפון שאומרת לך היכן נמצאת דירת המסתור או נערת הליווי הקרובה אליך ביותר... צריך להבין שהשאלה האם היא בת 16 או האם היא בת 18 היום היא שאלה לא פשוטה עבור כולנו".

לאחר מכן, פנה מרוז לצופים בבית ואמר "אם אתם רוצים לבוא לעצור את זה היום בערב, תכתבו לנו בפייסבוק, אני רוצה לראות אם זה מעניין מישהו לעצור את זה". בעמוד הפייסבוק של התכנית אכן החלה התארגנות של גולשים לקראת המסיבה שהיתה אמורה להתקיים בערב. סטטוסים כמו "האם אתם רוצים לבוא היום בעשר לאלנבי 40 לעצור את הזוועה הזו של תחרות החולצה הרטובה?" זכו למאות לייקים ותגובות, עד שהוכרז כי המסיבה בוטלה. מרוז החליט לפרסם סטטוס בשמו בעמוד התכנית, בו כתב "שלום חברים. אני מודה לכל המברכים על ביטול מסיבת החולצה הרטובה הערב בעקבות הפניה שלנו למפכ?ל ולא כל כך מבין את ההקשר שמנסים לעשות לנסיעה המהירה של הנהג שלו כפי ששודרה אצלנו הבוקר. גם כשהמשטרה עושה משהו טוב אתם מתלוננים? נכון לכרגע אין מסיבה – זה מה שחשוב ובקשר לנסיעת המפכ?ל – זה מטופל גם אצלנו וגם במהדורה המרכזית. גיא". יש לציין כי בעמוד נמתחה גם ביקורת על ביטול התחרות, מצד גולשים שלא ראו בעין יפה את ההתערבות של תכנית הבוקר בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אורלי וגיא - תחרות החולצה הרטובה. חדשות 10
לא עוד. תחרות החולצה הרטובה/חדשות 10

"חשפנו היום בתכנית צילומים מהתחרות הקודמת שהתקיימה, אני לא חושב שמישהו אי פעם ראה את זה וגם אני ראיתי את זה בפעם הראשונה", סיפר מרוז לוואלה! תרבות. "חשבנו שזה מטורף וגם תגובות של אנשים בפייסבוק היו בשוק מהדבר הזה. התחלנו לראות מה עושים. העניין הוא שבאופן מקרי יצא שהיום היתה לנו פגישה עם מפכ"ל המשטרה בנושא אחר ולא קשור, פגישת עדכון שכתבים ועיתונאים עושים איתו מידי פעם. בתחילת הפגישה דיברנו על זה איתו, הבאנו את צילומי הווידאו וגם המפכ"ל חשב כמונו, שזה חמור", מסביר מרוז.

"הוא העביר את זה ישר לטיפול של קצין במחוז תל אביב", ממשיך מרוז, "ותוך כדי הפגישה – שכאמור עסקה בדברים אחרים – נכנסה פנימה דוברת המטה הכללי ואמרה שלאחר פניה של המשטרה לבעל המקום, הודיעו על ביטול האירוע. אנחנו נורא שמחים ואני מניח שכבר לא צריך את הפגנה שתוכננה להתקיים שם הערב".

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "אכן התקיימה שיחה בין מפקד תחנת לב תל אביב, ניצב משנה יאיר חצרוני, לבין בעל המקום ולאחר שיחה החליט בעל המקום שלא לקיים את המסיבה".

תגובת המועדון טרם התקבלה.

מה דעתכם על הביטול? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully