וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: פול ווקר נהרג כתוצאה ממהירות מופרזת

3.1.2014 / 23:26

משטרת לוס אנג'לס מדווחת כי כוכב "מהיר ועצבני" נהרג לאחר שהרכב בו שהה חרג ב-30 קמ"ש מהמותר. הדוח קובע בנוסף: המוות היה מיידי

חודש לאחר מותו הטרגי של "כוכב מהיר ועצבני" בתאונה קטלנית ושבוע לאחר שאולפני "יוניברסל" הודיעו כי ימשיך לככב גם אחרי מותו בסרט ה-7 בסדרה, מתבררים נסיבות מותו של פול ווקר.

לאחר חקירה ממושכת ואינספור ספקולציות, משטרת לוס אנג'לס קובעת כי הרכב בו שהה השחקן הנודע נסע במהירות מופרזת של 100 ק"מ לשעה. זאת, בעוד שהמהירות המותרת באותו כביש עומדת על 72 ק"מ לשעה.

הדוח המשטרתי, המשתרע על פני 15 עמודים, קובע עוד כי ווקר וחברו רוג'ר רודאס, שנהג ברכב - נהרגו במקום לאחר שהרכב סטה ממסלולו, התנגש בפנס רחוב ובעץ ועלה באש. המשטרה לא הצליחה לקבוע האם השניים היו חגורים בחגורת בטיחות אך יחד עם זאת, על פי הבדיקה עולה כי הרכב עלה בלהבות רק כעבור דקה מרגע ההתנגשות.

בנתיחה שלאחר המוות נמצא כי ווקר נהרג עוד לפני שהרכב עלה באש. בגופתו נמצאו שברים בצלעות, בעצם הבריח, באגן ובעמוד השדרה.

כאמור, בשבוע הודיעו מפיקי "יוניברסל" כי למרות מותו של ווקר, הוא ודמותו יופיעו בכל זאת בסרט הבא והשביעי בסדרת הסרטים הפופולארית וזאת על ידי שימוש בחומרי הגלם שכבר צולמו עם ווקר, טרם התאונה. צילומי הסרט, כזכור, נדחו ויחד אתם מועד יציאת הסרט, שיתרחש רק באפריל 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully