וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מל גיבסון תרם מיליוני דולרים ליהודים"

12.3.2014 / 18:52

אליסון הופ ויינר, עיתונאית יהודייה, פרסמה טור מיוחד בו הוא מספרת על השינוי הקיצוני שחל בגיבסון בעשור האחרון. "הוא הגיע לבר המצווה של בני ונכח בארוחת סוף הצום ביום הכיפורים"

מל גיבסון. ספלאש
וכעת הוא מחפש את האפיקומן. צילום: ספלאש/ספלאש

עשור לאחר יציאת הסרט "הפסיון של ישו" ושנים ספורות לאחר שהתבטא באופן אנטישמי פעמים רבות, מל גיבסון זוכה לחיזוק מפתיע במאבק על המוניטין שלו: עיתונאית יהודייה שכתבה טור בו היא מתארת את השינוי הגדול שחל בגיבסון. אליסון הופ ויינר כתבה טור אורח לאתר "Deadline" בו היא מגוללת את נסיונותיו, המוצלחים, של גיבסון להתחבב על חבריה.

"גיבסון פגש את בני משפחתי בחגיגות בר המצווה של בני. דמיינו את הסצנה: לחדר מלא ביהודים נכנס האדם שלדעתם הוא האנטישמי ביותר בארה"ב... אני רק יכולה לדמיין מה עבר לגיבסון בראש באותו הרגע. לפני שהערב הסתיים, גיבסון כבר שוחח עם בני משפחתי שראו בו אדם ידידותי ומשעשע ולא שד נורא. הוא אפילו נכח בארוחת סיום הצום ביום הכיפורים", כותבת הופ ויינר.

לפי הופ ויינר, גיבסון אף התנצל בפני השוטר היהודי אותו תקף מילולית, תרם מיליוני דולרים לארגוני צדקה יהודים ונפגש עם מנהיגי קהילות בארה"ב. מדובר בשינוי קיצוני גם עבור הופ ויינר שכתבה בעבר כתבות פרופיל לא מחמיאות על גיבסון. הופ ויינר טוענת שהשינוי החל כבר בשנת 2006 בזמן שנפגשה עם גיבסון לצורכי ראיון.

האם מל גיבסון השתנה לדעתכם? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מל גיבסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully