וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגה עילית 09: ממה בכירי ערוץ 10 מפחדים?

אביעד "צפניה" קדרון

16.5.2014 / 0:00

"מעושרות" פותחת עונה שלישית ושובצה ביום בו "האח הגדול" לא משודרת. בדיוק כמו שאר התכנים השווים של ערוץ 10. טור הטלוויזיה של צפניה

לכו תכתבו טור טלוויזיה שלא יעסוק ב"האח הגדול" בשבוע בו "האח הגדול" עולה. נראה אתכם מצליחים לעשות את זה. לא תצליחו. המפלצת של קשת בלעה כל חלקה טובה. גם אם החלקה לא היתה ממש טובה מלכתחילה. אז בערוץ 2 אין שום דבר אחר שהוא לא "האח הגדול" או שידורים חוזרים של "מאסטר שף". ערוץ 10? הדבר הכי מעניין שקרה השבוע בערוץ היה תמונת היח"צ הרשמית של העונה השלישית של "מעושרות". הביטו בתמונה:

מעושרות 3. צילום: תום זואילי,
דיי קאם אין פיס/צילום: תום זואילי

עכשיו שימו יד על הלב ונסו לנחש כמה זמן המעצבים הגרפיים עבדו על התמונה הזו. אללי, אם היא לא היתה מגיעה עם קומוניקט, הייתי בטוח שערוץ 10 הרים את הכפפה והעיף לפריים טיים רימייק ל"הנוסע השמיני". אם כי במקרה של "מעושרות", פוטושופ הוא המרכיב הבסיסי. הרי האנשים האלה הם לא ממש אנשים רגילים. הם לא באמת חיים באותו העולם כמונו. הם לא מתלבטים בין כמה סוגים של נייר טואלט, הם פשוט מכינים נייר טואלט מעור יבש של ילד סיני שמועסק אצלם במרתף. לכן טיפול קיצוני בפוטושופ, כזה שמוחק כל רמז לאנושיות, הוא הדבר הכי מתבקש. הם לא באמת אנשים, הם חייזרים.

"מעושרות", אם תהיתם, תעלה לשידור ביום חמישי. אנשי הפרוגרמינג של ערוץ 10 בוחרים את הימים בקפידה. כמו משחק של 2048 שלעולם לא יסתיים בניצחון, אנשי ערוץ 10 משבצים את התכנים השווים, אם אפשר לכנותם כך, שלהם בימים בהם "האח הגדול" לא משודרת. "עד סוף העולם" תשודר בימים שני ושלישי ו"מעושרות" תשודר ביום חמישי. בערוץ 10 מתרחקים מימי רביעי ושבת. למעשה המרחק בין אנשי ערוץ 10 וימי השידור של "האח הגדול" זהה למרחק בין היקום ובין הצהרתו של רפי גינת, מנכ"ל הערוץ, שבכוונת הערוץ להילחם בכל ימי השידור. מתרחקים ולא מבינים שההתנהלות הזו בכלל לא משנה כי בקשת יכולים לפרוץ לשידור חי מנווה אילן גם ביום חמישי או להכריז שבימים שני ושלישי תהיה התרחשות מרגשת בערוץ 26. ל"האח הגדול" יש כל כך הרבה זרועות וההתנהלות המפוחדת של ערוץ 10 רק משחקת לזרועותיה אם תרצו.

מה בערוץ 10 היו צריכים לעשות? די פשוט. להתנהג כאילו "האח הגדול" לא קיימת ולהציע אלטרנטיבה, כן, זו קלישאה, לאנשים שלא מעוניינים לצפות ב"האח הגדול". שמעתי שיש כמה כאלה. מוזרים. אם בכירי ערוץ 10 מאמינים שהם גוף שידור לגיטימי שראוי לקבל רשיון לשידור במשך שבעה ימים, שיתכבדו ולפחות ינסו להעמיד פנים שהם גוף שידור לגיטימי. כזה שלא בורח מתחרות עם זנב בין הרגליים. כמו שזה נראה כרגע, עם כל הצער בדבר, נראה שהסלמונלה תקפה את אשכיהם של בכירי הערוץ. ביבי עלה על זה קודם: הם מ-פ-ח-ד-י-ם ועם פחד לא משיגים רייטינג. או רשיון שידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully