וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטת הלוהטת: ריאיון עם קמרון דיאז וג'ייסון סיגל לכבוד הסרט "סקס טייפ"

קיץ הקומדיות ממשיך עם הסרט "סקס טייפ", לכבודו נפגשו כוכבי הסרט לריאיון בו הם מספרים על סצינות העירום המשותפות שלהם, ומה הסיכוי שקלטת סקס שלהם תדלוף החוצה?

יח"צ - חד פעמי

נוכח המשברים ברחבי העולם, מביטחון ועד לכלכלה, נראה כי קיץ 2014 הוא בסימן האסקפיזם האולטימטיבי – קומדיות. להוציא את סרטי האסונות המסורתיים שמנחת זרועם אי אפשר להימלט בעונה החמה, אם בשנה שעברה היה נדמה שכל סרטי האנימציה השתלטו על המסכים, התשובה של החודשים האחרונים היא קומית עם הצלחות כמו "שכנים", "רחוב ג'אמפ 22" ו"האישה האחרת" בכיכובה של קמרון דיאז. גם הגאות הקומית של דיאז בשיאה, ובסוף השבוע הזה יעלה סרט קומי נוסף בכיכובה של השחקנית הבלונדינית, "סקס טייפ".

בסרט החדש בעל השם הפרובוקטיבי מגלמת דיאז את אנני, שיחד עם בעלה ג'יי, אותו מגלם כוכב הסיטקום "איך פגשתי את אמא" ג'ייסון סיגל, הם מחליטים לפלפל את המונוטוניות של חיי הנישואין ולצלם את עצמם משתובבים במיטה. העניינים מסתבכים כצפוי כאשר הסרטון מגיע לידיים זרות. הסרט לוקח השראה אקטואלית מהתופעה שכבר הפכה לחלק בלתי נפרד מתרבות הפופ, הודות לכוכבניות כמו פריס הילטון וקים קרדשיאן שפרצו לתודעה בזכות סרטי הסקס הפרטיים שלהן. "הרעיון לסרט היה מרתק כי יש פנומן אדיר של קלטות סקס בשנים האחרונות", אומר בריאיון משותף סיגל שגם היה שותף בכתיבת התסריט, "אבל יש אלמנטים אקטואליים נוספים כמו הזירה האינטרנטית בה קבצים משותפים וזמינים בקלות רבה, או למשל הורים צעירים שמנסים אחרי 15 שנים יחד לשמר את הליבידו בדרכים יצירתיות".

"את רוב ההשראה שאבנו מהבמאי של הסרט ג'ייק קסדן שנשוי כבר הרבה שנים עם שלושה ילדים", מוסיפה דיאז, "קיבלנו ממנו את הרקע שמוביל לדינמיקה בין שתי הדמויות הללו. הדגש היה להתעמק במערכת היחסים של הזוג, העובדה שהם שותפים מצוינים שזקוקים להרבה זמן כדי לחדש את אותו ניצוץ ביניהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמרון דיאז: "אני מאושרת כשאני מסוגלת להצחיק אנשים". מתוך "סקס טייפ"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתם מרגישים שיש צמא לקומדיות כרגע?

סיגל: "אנשים תמיד רוצים לצחוק, וללכת לסרט זה סיפור לא פשוט. זוג למשל מפנה ערב בו הוא מחליט לקחת בייביסיטר בקושי פעם בחודש, הם יודעים שכרוכה בכך הוצאה כספית לא מעטה ובהזדמנות הזו שהם יוצאים מהבית הם מחפשים לצחוק. קומדיה משרתת צורך בסיסי עבור כולנו אל מול המציאות הלא קלה. כמי שיצא עכשיו מסיטקום מצליח אחרי תשע שנים, אני יכול להעיד על כך שאנשים מודים לי על כך שהצלחתי לשעשע אותם או שדרך סיטואציה בסרט מסוימת נתנה להם תובנות קלילות אודות הבעיות בחייהם".

דיאז: "אני מאושרת כשאני מסוגלת להצחיק אנשים, זו זכות וכבוד לעבוד במקצוע הזה שלנו. יש הרבה אנשים בעולם שחולמים לעשות את מה שאנחנו עושים ורק קומץ זוכה להגשים זאת, זה דבר שאני לעולם לא שוכחת. אני מגיעה מידי בוקר אסירת תודה על העבודה שקיבלתי".

איזה חלק היה להחלטה כמה עירום להציג?

דיאז: "בראש ובראשונה העבודה שעשינו היא לגמרי לא סקסית! הסרט הוא לבני 18 ומעלה והיינו יכולים להיות טוטאליים ברמת העירום, אבל מבחינתי הרגשתי בנוח לחשוף את החלק האחורי. כולם כבר יודעים שאני חובבת בגדי ים ביקיני קטנטנים ומכירים טוב את ישבני, אז אמנם לפני כן לא ראו את החריץ במלואו. יש הרבה קטעים שהכל הוסתר בצורה אסטרטגית כמו בסרטי "אוסטין פאוארס" ומבינים שאנחנו ערומים גם כשטכנית אנו עוטים בדים על איברנו המוצנעים. הנדיבות של ג'ייסון כשחקן וכתסריטאי באה לידי ביטוי בכך ששנינו חשופים באופן זהה, גישה הוגנת שכל מה שעליי לעשות גם הוא יעשה. ולאורך הסרט חזרנו ואמרנו אחד לשני שלא יכולנו לעשות סרט שכזה עם אף אחד אחר, נדרש אמון הדדי מוחלט".

היה חשוב שיהיה שיוויון זכויות בכמות העירום הגברי והנשי?

סיגל: "אני חושב שצופים וצופות מגיבים בצורה שונה לעירום, כי אני אמנם לא אישה אבל לדעתי הן לא רואות לפתע אשכים של גבר ומזילות ריר 'וואו, איזה צמד אשכים מרהיב'. עבור גברים הפרשנות היא מינית באופן טבעי. הרעיון של עירום בסרט הזה הוא קומי לחלוטין, לחשוף את הדמות שתהיה ויזואלית יותר פגיעה. זה לא אמור להיות סקסי או מעורר מינית, זה עירום משעשע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני בן אדם רגיל, נכון שזה מצחיק?". מתוך "סקס טייפ"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו סרט משותף נוסף לצמד דיאז וסיגל, שלוש שנים אחרי "מורה רעה", שם גם הופיע האקס של דיאז, ג'סטין טימברלייק. גם הרזומה העצמאי של כל אחד עתיר בקומדיות; אצל דיאז (41) זכורים "המסכה", "משתגעים על מרי", "המלאכיות של צ'רלי" וסדרת סרטי "שרק", בעוד סיגל (34) כיכב בסרטים כמו "אני אוהב אותך אחי", "הדייט שתקע אותי", "החבובות" ו"קח את זה כמו גבר", בו הוא מופיע בעירום פרונטלי מוחלט כבר בדקות הראשונות. בימים אלה הוא מצלם את הדרמה הביוגרפית "The End of the Tour" לצד ג'סי אייזנברג ואת דיאז נראה בחורף בתפקיד מנהלת בית היתומים המרשעת בעיבוד הקולנועי למחזמר "אנני" בכיכובה של קוונז'יין וואליס, שהיתה מועמדת לאוסקר בשנה שעברה על "חיות הדרום הפראי".

לריאיון המשותף במלון "ארבע עונות" בבוורלי הילס מגיע סיגל בחליפה שחורה לא מעונבת, בעוד דיאז סקסית וקלילה כהרגלה לובשת מכנסונים קצרצרים, עקבים גבוהים וגופיית טריקו לבנה עם מחשוף נדיב, מה שלא מונע ממנה מלבקש ממני להסב את השיחה למחוזות אחרים. "העירום והסצנות של צילומי קלטת הסקס הם רק שלוש דקות מהסרט ואתה יותר ממוזמן לשאול אותנו דברים גם על כל הדברים האחרים בו", היא אומרת בחיוך מעט רוטן, "אני רק אוסיף שאני מאמינה שאם בוחנים את השואוביזנס הכוח הוא תמיד בידיה של השחקנית, שהיא הקובעת הבלעדית האם היא תחשוף את גופה או לא".

סיגל: "זה לא מדויק, כי במקרה שלי אנשים פשוט ניגשים אליי באופן פומבי ומבקשים ממני שלא להתפשט יותר. גם לציבור יש מילה בדבר (צוחק). אחד המרכיבים החשובים שזיהיתי בסרט הוא כמה קמרון שותפה לתפיסה שלי אודות הומור והתעשייה בכלל. אנחנו מעריכים את העמדה בה אנחנו נמצאים ונרתמים לטובת כל מה שנדרש כדי לשרת את הסרט".

סרטוני סקס הם תופעה סלבריטאית ובסרט זה קורה לזוג ממוצע. איפה אתם נופלים על הסקאלה?

דיאז: "אנחנו חיים ורסיה מסוימת של סגנון חיים בה כולם מכירים אותך ועדיין זה לא מונע מבעדך להתנהל בצורה הכי רגילה שאת יכולה, כמו בן אדם נורמלי (צוחקת). אפילו שיודעים מי אני זה לא מונע מבעדי לעשות את כל מה שמתחשק לי, אולי חוץ מלחטט באף בפומבי. אני בן אדם רגיל, נכון שזה מצחיק?".

סיגל: "יש כל מיני תמונות פפראצי של מפורסמים מחיי היומיום שלהם עם הכיתובית 'הם בדיוק כמונו' וזה אבסורדי כי אני שחקן ותסריטאי, לא בטוח איך פתאום החליטו להכליל אותי כמישהו מ'הם'. אבל מה שבטוח שזו אשליה, כי כשמצלמים סלב ש'הוא בדיוק כמונו', אם היו מפרסמים את התמונה המלאה הייתם רואים מסביב עשרות צלמים ועדשות מצלמה תקועות לך בפרצוף, מה שאני בטוח שלא קורה לך כשאתה יורד לקנות חלב. ובשורה התחתונה זה מאכזב, כי ילדים עושים אחד לשני את זה ברשתות החברתיות כשהם מתאמצים להשפיל וללעוג לחבריהם לכיתה".

דיאז: "ואני חותמת לך שבאינטרנט יש גם תמונות לא מחמיאות שלך שמישהו תיעד וכשתגלה אתה ואני נהיה באותו מצב ואז נראה מי יצחק אחרון".

מה היית עושה אם היה דולף סרטון סקס שלך?

דיאז: "זה בחיים לא יקרה לי, בשום פנים ואופן לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully