וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד השנתי של גלגלצ: ריאיון עם theAngelcy

להקת theAngelcy פרצה לחיינו כמו מטאור ושיחררה להיטי ענק לרדיו - סיבה מספיק טובה למועמדותה של להקת האינדי בקטגוריית "אמן השנה" במצעד של גלגלצ. הכירו אותם

צילום: דייב שחר, עריכה: יותם וקס

אתם אולי לא מכירים אותם בשמותיהם הפרטיים, אבל מהשירים שלהם לא היה מנוס השנה: קבלו את theAngelcy, להקת האינדי שעשתה את הפריצה המטאורית שלה השנה למרכז הבמה של המוזיקה הישראלית. כמה מטאורית? ובכן, לצד שמות כמו מוקי, אביב גפן, דודו טסה ושות', גם האנג'לסי מועמדים השנה במצעד השנתי של גלגלצ לתואר הנכבד "אנשי השנה". חשוב לציין, הפריצה של הלהקה למרכז העניינים מרשימה במיוחד: בלי סינגלים מיוחצנים עד זרא, בלי כתבות שער בהן חברי הלהקה חושפים סודות מביכים מעברם וכמובן – עצם העובדה שרק השנה הם הוציאו את אלבום הבכורה, אחרי שהם כבר כמעט איבדו את התקווה.

במפגש פנים אל פנים, אפשר להבין מה גורם לאנג'לסי להצליח כלהקה, כמעין שלם שגדול מסך חלקיו - הם מקסימים, חביבים, ונחמדים אחד לשני בצורה בלתי סבירה בעליל. יש להם סבלנות אין קץ ובאחד מצילומי השיר, צוות וואלה! תרבות שמע את רותם בר אור הסולן מפציר בחבריו "אתם רחוקים לי מידי, בואו תתקרבו" ומייד לאחר מכן, לאחר התקרבות סולידית אך משמעותית, לא נותר לנו אלא להודות שהלהיט "The Call" נשמע מצוין אפילו עוד יותר.

השיר צולם באולפני BPM, המכללה של תעשיית המוזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully