וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לראשונה ל"Eternal Loop Of Lies" של שלי ורותם

4.11.2014 / 0:00

המוזיקאיות הצעירות, שכבר הספיקו לשתף פעולה עם אמנים כמו נעם רותם ורם אוריון, משחררות שיר חדש בשם "Eternal Loop Of Lies". האזינו בתשומת לב

צילום מסך
"לכולנו יש נטייה לספר לעצמנו שקרים שמגנים עלינו מהמציאות. השיר מדבר על השקרים הקטנים הללו וההתפכחות מהם"

הצמד שלי ורותם, שזוכה בימים אלו לכינוי הטרי "SANDR", מוציא שיר חדש בשם "Eternal Loop Of Lies" בהפקתה של תום דרום. "השיר נכתב וגובש לפני שנה, וכשהתחלנו לעבוד עליו שמנו דגש על העדינות והרכות שיש בו, וגם על החלק הנוקשה", מספרות שלי לוי ורותם פרימר, "כשהבאנו אותו לאולפן, לעבודה עם תום, הוא לוטש סופית. המפגש בין ליין הגיטרה הקצבי למילים המרדניות והחותכות הן שמובילות את קצב השיר וההתפתחות יחד עם ההרמוניה".

שלי ורותם, SANDR. ריטה שרמן, מערכת וואלה! NEWS
"שמנו דגש על העדינות והרכות שיש בו, וגם על החלק הנוקשה"/מערכת וואלה! NEWS, ריטה שרמן

"השיר נכתב מנקודת מבט של אדם הסובל ממחלה כרונית, כאשר הוא מסתכל על ילדותו, תקופה בה הסיר מעצמו אחריות והתעלם מהמחלה, חי בשקר שאת השלכותיו הבין רק כשהתבגר. עם או בלי מחלה, לכולנו יש נטייה לספר לעצמנו שקרים שמגנים עלינו מהמציאות. 'שום דבר לא יקרה, אני לא מפחד' – השיר מדבר על השקרים הקטנים הללו וההתפכחות מהם".

שלי ורותם הכירו כאשר למדו יחד באותה באותו תיכון, שם נולד הפרויקט, שבינואר 2013 יצא לעולם לראשונה בצורת מופע הכולל חומרים מקוריים באנגלית. במהלך תקופת העבודה המשותפת, שלי ורותם שיתפו פעולה עם אמנים רבים כמו רם אוריון, נעם רותם, טליה פרי ועוד. באוגוסט האחרון יצא האי.פי הראשון "Between Shores".

עוד באותו נושא

מיוחד: שלי ורותם שרות קורט קוביין

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully