וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצה יומית: טרגדיה יוונית בדרום תל אביב

17.11.2014 / 16:10

טרגדיה יוונית בדרום תל אביב: בהצגה "חמוצ" שכתב וביים ג'ייסון דנינו הולט מופיעים לוסי דובינצ'ק, אוולין הגואל, אריק זילברמן ואפילו ערן צור. בנוסף, מישהו מהם אמור להתפשט. פינת התרבות מהמרת

מערכת וואלה!

שלום לכל מכורי התרבות, הג'אנקיז של הקלאסיקות ושועלי הפרינג'. והפעם בפינתנו, כדי שתעוררו קצת: עירום! ווהו! ולא סתם עירום, אלא עירום לייב על הבמה, בהצגה "חמוצ" שכתב וביים ג'ייסון דנינו הולט שעוסקת באנשי שוליים ותציג ממש היום (שני) באולם נחמני 4 בתל אביב.

ההצגה "חמוצ" מורכבת מתיאטרון, שירה ופרפורמנס משולבים בשישה פרקי וידיאו-ארט. הפקת ההצגה מכנה אותה "טרגדיה יוונית - דרום תל אביבית מודרנית". כן, סיכוי לא רע שזאת אולי קצת הגזמה, אבל היי, מה נותר ליוצרי הפרינג' שלנו חוץ מלהגזים. כך או כך, גיבור ההצגה הוא זונה ממין זכר. יום אחד מגיעה אליו אישה צעירה וחולנית ומבקשת ממנו לבתק את בתוליה טרם מותה.

בהצגה משחקים, מלבד דנינו הולט, גם לוסי דובינצ'יק, אריק זילברמן ואוולין הגואל. אגב, בתפקיד ראש המקהלות: ערן צור. השמועות מספרות שחלק מהשחקנים יופיעו על הבמה עירומים כביום היוולדם אז כשאתם מצלם, אל תשכחו לכבות את הפלאש.

את הסרטון שמוקרן במהלך "פינת התרבות" ביים נמרוד פלד (איש אופנה והמוזיקאי הייבריד לאבא) ואת המוזיקה יצר גל לב (סודהביט).הוידאו הוא חלק מקונספט ההפקה "חמוצ": שיתוף פעולה עם שישה אמני וידאו שונים בכדי לייצר תגובות לטקסט המחזה (בין הבמאים: רועי רז, משה רוזנטל ועוד). את השיר "גוזל" כתב דנינו הולט והוא חלק מהמחזה.

"חמוצ", אולם נחמני 4 בתל אביב, 80 שקלים, 19:30, 21:30.

חמוצים במלח או בחומץ? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully