וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל למה רידג' כל כך מעצבן? ריאיון עם כוכב "היפים והאמיצים" ת'ורסטן קיי

21.11.2014 / 0:00

ת'ורסטן קיי עומד לסגור שנה בתפקיד רידג' פורסטר באופרת הסבון "היפים והאמיצים". סיבה מספיק טובה לריאיון טלפוני בו אפשר לטנף קצת על טיילור ולפרגן לברוק

יח"צ - חד פעמי

"רגע, למה אתה רוצה שרידג' וברוק יהיו ביחד?", תוהה ת'ורסטן קיי ומיד מותקף בתגובה מהירה, "מה זאת אומרת, כי זה הגורל. לא מתווכחים על גורל". כך, פחות או יותר, התנהל הריאיון הטלפוני בין כותב שורות אלה ובין השחקן שמגלם בשנה האחרונה את דמותו של רידג' פורסטר באופרת הסבון "היפים והאמיצים". בכל פעם בה קיי פקפק ביחסיהם של ברוק לוגן (קת'רין קלי לאנג) ורידג' פורסטר, הוא זכה לתזכורת צוננת. בכלל לא בטוח שקיי חשב שזה מה שיקרה כשהסכים לריאיון הטלפוני.

כניסתו של קיי ל"היפים והאמיצים" גרמה לפיות רבים להיפער. השחקן הקודם שגילם את דמותו של רידג' היה רון מוס, שכיכב באופרת הסבון מאז יומה הראשון במרץ 1987. כשמוס הודיע באוגוסט 2012 על עזיבתו לאחר 25 שנים, היו כאלה שסברו כי דמותו של רידג' לא תלוהק מחדש. הפקת "היפים והאמיצים" החליטה אחרת והדהימה את העולם כשבאוקטובר 2013 הודיעה שקיי ייכנס לנעליו של מוס. קיי, באופן לא ממש מפתיע, לא נלחץ אז ומסרב להילחץ גם כשהוא נשאל כיצד הוא מתמודד עם שכתוב היסטוריה שכן בפרקים המשודרים בישראל, הוא מנהל מערכת יחסים זוגית עם קייטי (הת'ר טום), אחותה של ברוק, אהובתו המיתולוגית של רידג'.

"לי אין היסטוריה עם שתי הנשים האלה. זה קל עבורי. אני רואה אישה יפה וקל לי להתחבר אליה. אפשר לשנות את ההיסטוריה ואת הסיפור, בעיקר באופרות סבון. אני לא יודע אם אנשים יהיו מרוצים רק מלראות את ברוק ורידג' מאושרים ביחד. המפיקים צריכים לחשוב מה יעניין את הצופים לראות".

הופתעת כשלמדת שלא תהיה ביחד עם ברוק?

"אני לא מופתע משום דבר. הדברים כאן (בלוס אנג'לס. א.ק) זזים כל כך מהר".

לפחות רידג' לא עם טיילור (טיילו הייז).

"אי אפשר להיות מוטרדים מההיסטוריה. צריך לעבוד עם מה שיש ואם טיילור ורידג' היו עדיין ביחד, זה היה עובד. טיילו נראית לי אדם נחמד".

היפים והאמיצים. צילום: JPI Studios,
ברוק מי? ת'ורסטן קיי עם הת'ר טום/צילום: JPI Studios

איך זה לעבוד עם הת'ר טום?

"הת'ר היא אחת השחקניות הכי חכמות שיצא לי לעבוד איתן. היא באמת מבינה את התסריט ואת תפקידה בו".

הזכרת מקודם שהדברים בלוס אנג'לס זזים מהר. מה ההבדל בין עבודה באופרת סבון שמצולמת במערב ארה"ב ובעבודה באופרת סבון שמצולמת במזרח ארה"ב?

"אני לא יודע אם יש הבדל בין מזרח ומערב כמו שזה הבדל בין אופרות הסבון השונות. לכל סבונייה מפיק עם אופי משלו. כאן למשל, העלילות נעות בקצב מהיר יותר".

אחרי עבודה במספר לא קטן של אופרות סבון, האם אתה יודע מהו סוד ההצלחה של "היפים והאמיצים" שזוכה לעשרות מיליוני צופים ברחבי העולם? בכל זאת, מדובר בסדרה שמשודרת במעל למאה מדינות.

"אני לא יכול להסביר. אולי היא מצליחה בגלל שזו אופרת הסבון היחידה שמתנהלת בעולם האמיתי. היא לא מדומיינת אך במקביל עוסקת גם באנשים יפים וכוללת דוגמנים ודוגמניות. היא תמיד הציגה את הוליווד והצופים רוצים להיות חלק מהזוהר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
היפים והאמיצים. צילום: JPI Studios,
העולם האמיתי. אילוסטרציה/צילום: JPI Studios

ת'ורסטן קיי נולד ב-22 בפברואר 1966 בפרנקפורט. קיי הגיע לארצות הברית בשנת 1985 והתקבל לאוניברסיטה בסן דייגו. בתחילה התמקד קיי בחינוך גופני אולם בסוף החליט להתמחות במשחק וסיים תואר ראשון באמנויות. לאחר מכן למד באוניברסיטת ויין סטייט בדטרויט וקיבל תואר שני בתיאטרון ובהיסטוריה של תיאטרון. במסגרת קריירת המשחק שלו, שיחק קיי בהצגות תיאטרון רבות כמו "מקבת", "מהומה רבה על לא דבר" ו"אילוף הסוררת" אולם תפקידו הגדול הראשון בטלוויזיה היה גילום דמותו של המשורר פטריק ת'ורנהארט באופרת הסבון "לחיות את החיים" החל משנת 1995.

בסט הצילומים פגש קיי את מי שתהיה זוגתו לחיים, סוזן הסקל שגילמה ב"לחיות את החיים" את מרטי סייברוק, אהובתו של ת'ורנהארט. ("סוזן שחקנית נהדרת. היא כרגע מטפלת בילדים בניו יורק אבל אשמח אם תוכל לעבוד בלוס אנג'לס", אומר קיי כשהוא נשאל לגבי מערכת היחסים בטווח רחוק שהוא מנהל). ת'ורנהארט, כידוע לחובבי הז'אנר, היה מרצה לספרות. תחום שקיי מסמפט. קיי, מעניין לדעת, הוציא ספר שירה וכפי שצופי "היפים והאמיצים" יודעים, רידג' חזר מפריז כשהוא חובב שירה לא קטן. שינוי די דרמטי באופייה של הדמות.

חוץ משירה, מה עוד הבאת איתך לתפקיד של רידג'?

"18 ק"ג נוספים (צוחק). כשאתה נכנס לתפקיד חדש, אתה לא יכול לעשות את מה שהשחקן הקודם עשה. בכלל לא חשבתי שרידג' יהיה גאון שירה. הצעתי לבוסים כי חשבתי ששירה תהיה אלמנט טוב להוסיף לדמותו של רידג' והם הסכימו".

היפים והאמיצים. צילום: JPI Studios,
גורל. לא אילוסטרציה/צילום: JPI Studios

למה רידג' מעצבן?

"אתה חושב שהוא מעצבן?".

כן.

"למה?".

בין היתר כי הוא מתהלך במסדרונות חברת פורסטר כאילו הוא הבעלים של המקום ומצפה שכולם ישתחוו.

"אף פעם לא חשבתי שהוא מעצבן. אני לא יודע אם הדמות מעצבנת או שהמצבים מעצבנים. לכל הדמויות יש בעיות. הצופים לא רוצים לגדול ולהיות רידג' או דמות אחרת".

ולמה, אם אנחנו מדברים על זה שרידג' מעצבן, הוא היה צריך לטוס עד לדובאי כדי לעצור את החתונה של ברוק וביל (דון דימונט)? לא היה פשוט יותר להתקשר לברוק ולספר לה שביל שכב עם קווין (רינה סופר)?

"אתה יודע למה (צוחק). יש משהו בין ברוק ורידג' והוא רוצה לוודא שהיא בסדר. שיחת טלפון לא תספיק ורידג' יודע שברוק דעתנית ושהדרך היחידה לשכנע אותה היא לטוס לשם".

אם לא היית מגלם את רידג', איזו דמות ב"היפים והאמיצים" היית רוצה לגלם?

"אני לא שחקן ממש טוב אז תמיד אגלם את אותה הדמות", משיב קיי בציניות וממשיך: "אני אוהב את פאם (אלי מילס), היא דמות חזקה. היא מספקת גם הפוגה קומית וגם דרמה. היא שואלת את השאלות שהצופה תמיד שואל".

שנה בתפקיד. אתה כבר יודע לעצב?

"גילמתי משוררים, מאהבים ורוצחים סדרתיים. אני לא באמת יכול לעשות את מה שהם עושים אלא רק להעמיד פנים".

ברוק או טיילור? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully