וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו קתדרלה או שאתה רק שמח לראות אותי? אוסטרית צילמה סרטי פורנו בכנסייה

15.12.2014 / 15:56

באבסי, אוסטרית ילדית פולין יצרה סרטי פורנו בכנסייה. היא נתפסה לאחר שאדם זיהה את שדיה ונגזר עליה קנס ו-3 חודשי מאסר על תנאי. באבסי: אני מלאכית בהשוואה לחוטאים אחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאר יצירת האל. באבסי , מתוך סרטון הפורנו שצילמה בכנסייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כנסייה שימשה כזירת צילומים לסרטי פורנו שהופצו ברשת אותם יצרה ובהם הופיעה אוסטרית ילידת פולין בת 29, המכונה באבסי. בסרטון מחזיקה באבסי בספרי קודש ותפילה וגם בצעצוע מין. היא מציגה את שדיה ונוגעת באיבריה האינטימיים אולם לא חשפה את פניה. למרות זאת אדם זיהה אותה על פי שדיה והודיע על כך לכומר. הכומר דיווח על כך למשטרה והיא נעצרה על ידה. לחוקרי המשטרה, כך פורסם, היה קל לאמת את זהות האישה מאחר ויצרה סרטים נוספים תחת השם באבסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך קוראים לסרטון פורנו של פולניות?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושה חודשי מאסר על תנאי נגזרו על באבסי וכן קנס בגובה 4,230 יורו, כמחצית ממה שהרוויחה מסרטוני הפורנו. בנוסף, באבסי התנצלה בפני הכומר. כשנשאלה בבית משפט אוסטרי על ידי התובע מה הניע אותה לבחור כנסייה כזירת צילום לסרט פורנו, השיבה: "תאמין לי, אם אתה מסתכל מה אנשים אחרים עושים, אני באמת מלאך". מחוץ לבית המשפט אמרה באבסי: "לא היה לי מושג שזה לא חוקי. אבל אני גאה שכל המדינה צפתה בסרטים האלה, פשוט בגלל שאני ממש טובה במה שאני עושה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה היתה אומרת בנושא מרים הקדושה, שזה "כמו תפילה" או "כמו בתולה"? באבסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרטי הפורנו עוררו ויכוח סוער באוסטריה, בה חיים נוצרים קתולים רבים, האם צריך או לא לקדש מחדש את הכנסייה. בסופו של דבר הוחלט כי אין צורך בכך, בטענה כי חטאי האשה אינם מספיקים כדי לגרש מהכנסייה את אלוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully