וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר בניון עולה למתקפה: "אם מוחה של לבני יוכנס לכבש, הוא ירוץ לסטקייה"

16.12.2014 / 9:20

הזמיר הים-תיכוני שחרר שיר פרובוקטיבי נוסף שעוסק בבחירות 2015. בין הפנינים: "בוז'ון" וההבטחה שאם יכניסו את מוחה של ציפי לבני לראש של כבש, הוא ירוץ לסטקייה

לאחר סערת "אחמד אוהב ישראל", עמיר בניון חוזר לכותרות עם שיר חדש. "מסע בחירות" הוא שמו של שיר חדש ("סטטוס מולחן" כדברי בניון) ששחרר בניון אמש (שני). הפעם מעמיד בניון על הכוונת פוליטיקאים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

"חשבתי לבחור ב"חד"ש" או בדאע"ש אבל לא התחברתי לסגנון. חשבתי על מרצ ועל עמיר פרץ, אפילו על מתוקוני שלנו בוז'ון", שר בניון וממשיך: "חשבתי על יש עתיד, אבל העתיד הפך להווה גרוע - זה מה שעולה לנו יהיר לפיד הליצן המצחיק עם בלורית. ציפיל'ה שלנו לא כל כך חכמה בלשון מאוד נקייה. אם יכניסו את מוחה הקטן לתוך ראשו של כבש הוא ירוץ בוודאי ישר לסטקייה. היא מעין חמור שקופץ תמיד בראש. במקומה הייתי טס להודו כדי ללמוד לנגן על חליל".

גם מתמודדים מהימין זוכים לביקורת מצד בניון: "אולי בנימין נתניהו ואולי אורי אריאל, מפד"ל חרדל את עצמי אני שואל. יהדות התורה או הבית היהודי, או הרמת הדגל של המקופח הספרדי. בינתים עוד נותר זמן לחשוב בנושא, אולי עד אז ציפיל'ה שוב תעבור כיסא. אולי טיבי יגלח את השפם, אולי לפיד יחבוש כיפה בשביל העם".

בניון הוציא בחודש שעבר את השיר "אחמד אוהב ישראל", אשר מתאר את כוונותיו של סטודנט ערבי לבצע פיגוע וכולל את המילים "מחר אעוף לשמיים, אשלח לגיהנום איזה יהודי או שניים", "זה נכון יבוא הרגע בו תפנה לי את הגב ואז אני אתקע בך את הגרזן המושחז". בעקבות הסערה הציבורית שעורר השיר הודיע בית הנשיא לבניון כי הופעתו המתוכננת בבית הנשיאבטקס לציון גירוש יהודי ערב ואיראן מבוטלת. במכתב ששלח מנכ"ל בית הנשיא הוא ציין כי "אמירותיו בעת מתוחה ומסוכסכת זו אינן מסייעות בלשון המעטה, להרגעת הרוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully