וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם ומתוק: הסדרות המבטיחות של 2015

2.1.2015 / 3:34

הספין אוף של "שובר שורות", מערבון חדש ומסקרן של HBO, חצי עונה אחרונה של "מד מן", עוד סדרה מעולמה הקומיקסי של מארוול, וגם "רצח בדם קר", הסדרה הבריטית היקרה ביותר אי פעם, שכבר נרכשה לשידור בארץ

יח"צ - חד פעמי

לא יודעים אם שמתם לב לאור סיכומי השנה שהסתובבו כאן, אבל שנת 2014 הגיעה אל קצה. זו העת להישיר מבט אל האופק ולבדוק מה מצפה לנו בדרך, לפחות על המסך הקטן. סדרות חוזרות כמו "משחקי הכס" ושבעת הפרקים האחרונים של "מד מן", וסדרות חדשות כמו סדרות נוספות מעולמה של מארוול, מערבון עתידני עטור כוכבים של HBO, וגם דרמת הפשע המסקרנת, שהיא גם הסדרה הבריטית היקרה ביותר מאז ומעולם - "רצח בדם קר", שכבר נרכשה בארץ על ידי yes.

הנה כמה מהדברים המתרגשים אלינו, ובוודאי יתרמו במידת מה לעניין שלנו ב-2015.

Agent Carter

ספין אוף נוסף ליקום של מארוול אחרי ההצלחה היחסית של "סוכני שילד". הפעם מדובר בפגי קרטר מ"קפטן אמריקה", שבשנת 1946 מוצאת את עצמה כאישה הנדחקת שוב אל השוליים אחרי שהגברים חוזרים מהמלחמה. כעת היא משלבת בין עבודה אדמיניסטרטיבית בארגון החשאי SSR לבין פעולות ביון בשירותו של האוורד סטארק, אביו של טוני, בזמן שהיא חיה את חייה כרווקה בארה"ב של שנות הארבעים אחרי שאיבדה את אהבת חייה – סטיב רוג'רס (כלומר קפטן אמריקה).
מתי בארה"ב: 6 בינואר.
מתי בארץ: עוד לא ידוע, אבל "סוכני שילד" הורתה משודרת ב-yes Action, כך שמנויה יכולים לקוות שישלימו סריה.

רצח בדם קר (Fortitude)

מותחן מסקרן ועטור כוכבים בן 12 פרקים, שמהווה את כניסתה של רשת הכבלים האמריקאית Pivot לתחום הסדרות המתוסרטות, בהפקה משותפת עם רשת סקיי אטלנטיק הבריטית. סטנלי טוצ'י ("משחקי הרעב" ועוד עשרות סרטים וסדרות) מגלם בלש מומחה לממצאים פורנזיים, במותחן פסיכולוגי המתרחש בעיירה הקטנה פורטיטוד (כלומר עוז רוח) באזורים הארקטיים, וכמו תמיד בסדרות (ובסרטים ובספרים) האלה, רצח אכזרי מזעזע את אנשי המקום. הסדרה צולמה ברובה באיסלנד וקצת בבריטניה, וצוות השחקנים מונה גם את מייקל גמבון (דמבלדור ב"הארי פוטר"), ריצ'רד דורמר (בריק דונדריון, הוא לורד הברק ב"משחקי הכס"), כריסטופר אקלסטון ("דוקטור הו") וסופיה גרבול הדנית ("פלה הכובש", כוכבת הגרסה המקורית של "The Killing").
מתי בארה"ב ובבריטניה: 29 בינואר.
מתי בארץ: 5 בפברואר ב-yes Oh.

צפו בטריילר למעלה.

רצח בדם קר.
רצח בדם קר

Fresh Off the Boat

סיטקום המבוסס על האוטוביוגרפיה של השף אדי הואנג, שהיה בן 11 כאשר משפחתו, בראשות שני הוריו המהגרים, עקרה אל פרברי אורלנדו מצ'יינהטאון שבוושינגטון הבירה. שם, כילד חובב היפ-הופ, הוא ומשפחתו חווים סוג של הלם תרבות בזמן שהם מנסים להגשים את החלום האמריקני. את האב מגלם רנדל פארק המעולה ("Veep"), את האם מגלמת קונסטנס וו, שעד כה הסתפקה בתפקידי משנה קטנים וכעת נראה שהיא תעשה את הסדרה הזו, לפחות על פי הטריילר החמוד שלה.
מתי בארה"ב: 4 בפברואר.
מתי בארץ: באביב ב-yes.

Allegiance

גרסתה של NBC ל"תא גורדין" הישראלית, הדרמה המעולה בכיכובם של רן דנקר ומוני מושונוב המשודרת ב-yes (מתי עונה שלישית?). העיבוד האמריקני עוקב אחר אנליסט צעיר ואידאליסט של ה-CIA, ובמקביל אחרי הוריו. השניים היו מרגלים לטובת רוסיה, ואחרי שנים רבות של חוסר פעילות זוכים לביקור מחודש מהמפעיל הוותיק שלהם – הוא רוצה שיחזרו לפעילות כדי לגייס את בנם, שמעולם לא ידע על פעילותם. את הבן מגלם גאווין סטנהאוס האלמוני-יחסית, ואת הוריו מגלמים סקוט כהן ("בנות גילמור") והופ דיוויס (שאינה זרה לעיבודים אמריקניים לסדרות ישראליות – היא כיכבה גם ב"בטיפול") ומלבדם נמצאת כאן גם מרגריטה לבייבה הנאווה ("נקמה").
מתי בארה"ב: 5 בפברואר.
מתי בארץ: לא ידוע אם גוף שידור רכש אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Allegiance, תא גורדין האמריקאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

The After (עדכון: אמזון ביטלה את הסדרה)

דרמה פוסט אפוקליפסית חדשה של אמזון המסמנת את שובו לטלוויזיה של כריס קרטר, יוצר "תיקים באפלה", לראשונה מאז שהסתיימה הסדרה ב-2002. השיטה של אמזון להזמנת סדרות היא לשחרר את הפיילוטים לצפייה, ועל פי תגובת הצופים להחליט אם להזמין סדרה. "The After" היא אחת מהסדרות שזכו לקבל הזמנה לעונה מלאה בת שמונה פרקים, דרמת מד"ב המתרחשת בעולם פוסט-אפוקליפטי, ובמרכזה שמונה זרים - ביניהם אדריאן פסדר ("גיבורים") ושרון לורנס ("NYPD") - הנאלצים לחבור זה לזה כדי לשרוד בעולם אלים ובלתי צפוי.
מתי בארה"ב: כנראה לעולם לא. כאמור, אתמול (שני, 5/1) ביטלה אמזון את הזמנת הסדרה.

Better Call Saul

סדרת הספין-אוף הכל כך מדוברת של "שובר שורות", שעלילתה מתרחשת ב-2002 ועוקבת אחרי עורך הדין סול גודמן (בוב אודנקירק), כך שיידרש הרבה איפור כדי להצעיר אותו ואת עמיתיו לקאסט, בהם ג'ונתן בנקס, שהיה מייק החביב בסדרת האם.
מתי בארה"ב: 8 בפברואר (ואז פרק נוסף יום אחרי כן).
מתי בארץ: סלקום ו-HOT ישדרו את הסדרה בסמוך לשידורה בארה"ב, ועל פי השמועות כך גם yes.

הזוג המוזר

אחרי הכישלון של הדרמה "סטודיו 60" ואחרי המפלה של שני הסיטקומים "מיסטר סאנשיין" ו"תתקדם" (למרות שהאחרונה הייתה ממש חמודה), מנסה מתיו פרי פעם נוספת, אבל הפעם כמה שיותר בטוח. מולטי קאמרה כמו שההמונים אוהבים, ברשת הכי נצפית בארה"ב, על פי המחזה האהוב של ניל סיימון על אודות שני הפכים מושלמים שנאלצים לחיות ביחד כשותפים בעקבות הגירושין של כל אחד מהם. פרי מגלם את אוסקר הבלגניסט, והפליקס כנגדו הוא תומאס לנון המעולה ("רינו 911"), על תקן הטיפוס הנוירוטי והלחוץ. עוד בקאסט: וונדל פירס הגדול ("הסמויה", "טרמיי") ולינדזי סלואן ("סברינה המכשפה הצעירה").
מתי בארה"ב: 19 בפברואר.
מתי בארץ: לא ידוע אם גוף שידור רכש אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוג המוזר/מערכת וואלה!, צילום מסך

Battle Creek

סדרה ש-CBS דחתה לפני 12 שנה וכעת חזרה בה. הסיבה לכך היא שמאז 2002 ועד היום וינס גיליגן, שהציע לה בשעתו את הסדרה, יצר סדרה קטנה בשם "שובר שורות", מה שגרם ל-CBS לשנות את עמדתה ולהבין שאולי כדאי לה לעבוד איתו. אם גיליגן אינו מספיק, הרי שמדובר בשיתוף פעולה שלו עם דיוויד שור, יוצר "האוס", שלמעשה ינהל את הסדרה בפועל. כמיטב המסורת של CBS, גם הפעם מדובר בסדרה על אוכפי חוק, במקרה הזה בכיכובם של דין ווינטרס ("אוז", "רוק 30") וג'וש דוהמל ("הרובוטריקים"). האחד הוא ראס, בלש מחוספס של משטרת באטל קריק הענייה במישיגן, והשני הוא מילטון, סוכן FBI שוחר טוב ותמים הפותח במקום שלוחה קטנה מאובזרת להפליא וחובר אל ראס. שתי הגישות השונות בתכלית של השניים אמורות לייצר הן את הדרמה והן את הקומדיה.
מתי בארה"ב: 1 במרץ.
מתי בארץ: במהלך 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Battle Creek/מערכת וואלה!, צילום מסך

American Crime

ג'ון רידלי, שזכה באוסקר על התסריט שלו ל-"12 שנים של עבדות", מגיע לטלוויזיה עם יצירה חדשה ומסקרנת שגם מתהדרת בקאסט מצוין. העלילה חגה סביב אירועי הירצחו של חייל לבן שלחם במלחמה, ועל פי עדות ראייה החשוד העיקרי במעשה הוא צעיר היספני. הסדרה מתארת את המשפט שאחרי הרצח, את תהליכיו ואת השפעתו על המעורבים ועל הקהילה, כשכל אותו הזמן רוחש המתח הבין-גזעי. את הורי הנרצח מגלמים פליסיטי הופמן ("עקרות בית נואשות") וטימותי האטון ("אנשים פשוטים", "בחורות יפות"), את אבי החשוד מגלם בניטו מרטינז ("המגן") וגם וו. ארל בראון ("דדווד") ופנלופי מילר ("דרכו של קרליטו") נמצאים כאן. הטריילר נראה מבטיח.
מתי בארה"ב: 5 במרץ.
מתי בארץ: במהלך 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
American Crime/מערכת וואלה!, צילום מסך

Dig

אחת הסדרות הזרות המסקרנות ביותר עבורנו, העם היושב בציון: דרמת מתח של רשת הכבלים USA שיצרו טים קרינג ("גיבורים") וגדעון רף ("חטופים", "הומלנד"), המתרחשת בירושלים ועוסקת במקרה רצח ששורשיו נטועים באירועים שהתרחשו לפני כ-2000 שנה. ג'ייסון אייזקס ("הארי פוטר") מגלם סוכן FBI שמוצב בישראל תחת פיקודה של מאהבת ארעית שלו, אותה מגלמת אן הייש. כאשר צצה גופתו של צעיר אמריקאי, הסוכן מגלה כי המקרה קשור לכמה מהסודות הגדולים של ארץ הקודש. הפרק הראשון של הסדרה צולם כאן בארץ, אבל אחריו נאלצה ההפקה להעתיק את מקומה לקרואטיה כאשר החל מבצע 'צוק איתן', אבל אסי כהן, יהודה לוי, אורי פפר וגיא סלניק ממשיכים להוות את כוח העזר הישראלי בקאסט של הסדרה.
מתי בארה"ב: 5 במרץ
מתי בארץ: לא ידוע אם גוף שידור רכש אותה.

Unbreakable Kimmy Schmidt

במקור זה היה איחוד בין טינה פיי ל-NBC, יחד עם שותפה של פיי להפקת "רוק 30", רוברט קרלוק, ולפני המצלמה ג'יין קראקאוסקי, הלא היא ג'נה מארוני מאותו סיטקום עטור פרסים ושבחים. אלא ש-NBC החליטה לוותר על הסדרה וזו מיד מצאה מקום בנטפליקס. אלי קמפר ("המשרד") מככבת כאישה הנמלטת מכת אפוקליפטית ומתחילה את חייה מחדש בניו יורק.
מתי בארה"ב: מרץ, עדיין אין תאריך מדויק.
מתי בארץ: לא ידוע אם גוף שידור רכש אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Unbreakable Kimmy Schmidt/מערכת וואלה!, צילום מסך

Bloodline

דרמת מתח של נטפליקס מהיוצרים של "Damages" ובכיכובם של אישים כקייל צ'נדלר (לנצח קואץ' מ"אורות ליל שישי"), לינדה קרדליני ("מד מן"), וגם סם שפרד וסיסי ספייסק הוותיקים. הסדרה מתמקדת במשפחה קרובה המונה ארבעה אחים מבוגרים, שהסודות והצלקות שלהם נחשפים כאשר האח הסורר חוזר הביתה.
מתי בארה"ב: מרץ, עדיין אין תאריך מדויק.
מתי בארץ: לא ידוע אם גוף שידור רכש אותה.

Westworld

ג'ונתן נולאן וג'יי ג'יי אברמס כבר עובדים ביחד על הסדרה "מבוקש", אבל כעת מגיעים עם פרויקט שסביר להניח כי יהיה חופשי ממגבלות. המיני-סדרה עטורת הכוכבים מבוססת על הסרט שכתב וביים מייקל קרייטון המנוח בשנות השבעים. הסדרה מתוארת כ"אודיסיאה אפלה על ראשיתה של תודעה מלאכותית ועל עתידו של החטא", ומתרחשת מתישהו בעתיד בפארק שעשועים ששמו כשם הסדרה. מככבים אנתוני הופקינס, ג'יימס מרסדן, אוון רייצ'ל ווד, ג'פרי רייט, ת'נדי ניוטון, מירנדה אוטו, אד האריס ורבים אחרים. HBO חשפה שלוש שניות בלבד של פוטג', תוכלו לראות אותן להלן.
מתי בארה"ב: אביב 2015
מתי בארץ: כל התכנים של HBO משודרים ב-yes ובסמוך לשידור בארה"ב, כך שניתן לשער שהיא תשודר כאן במקביל.

Daredevil

הסנונית הראשונה בפרויקט האדירים של נטפליקס יחד עם מארוול, שבמסגרתו מתוכננות חמש סדרות חדשות מעולם הקומיקס של מארוול. צ'ארלי קוקס מ"אימפריית הטיילת" מככב, ומלבדו בקאסט גם וינסנט ד'אונפוריו, רוזאריו דוסון וסקוט גלן. סיפור המעשה עוקב אחר מאט מרדוק (קוקס), שכילד התעוור כתוצאה מהתהפכות משאית כימיקלים, אבל במקביל גם זכה לחוש חדש המתפקד כמעין סונאר. כיום הוא עורך דין שותף בחברה הממוקמת בשכונת פשע בניו יורק, מומחה לאמנויות לחימה, ומאמץ לו את הזהות של דרדוויל כדי להילחם בפשע. סטיבן ס. דינייט, יוצר "ספרטקוס", אחראי על הסדרה.
מתי בארה"ב: במהלך 2015.
מתי בארץ: לא ידוע אם גוף שידור רכש אותה.

Powers

דרמת מדע-בדיוני המבוססת על סדרת ספרי הקומיקס הנודעת באותו השם, ועוקבת אחר צמד חוקרים שנשלחים להגן על בני האדם, ולחקור תיקים שמעורבים בהם אנשים עם כוחות על-טבעיים. מככבים שרלטו קופליי ("מחוז 9"), אדי איזארד ("הנובוריצ'ים"), מישל פורבס ("רצח מאדום לשחור", אורפן בלאק"). "פאוורס" היא מהסדרות החדשות הייחודיות ביותר של השנה הקרובה, ולו רק בגלל שהיא סדרת המקור הראשונה שצפויה לעלות בסטרימינג תחת אימפריית סוני PlayStation.
מתי בארה"ב: במהלך 2015.
מתי בארץ: פברואר/מרץ ב-HOT.

סדרות חדשות וחוזרות שאנחנו מחכים להן

The Musketeers
עונה שנייה לסדרת ההרפתקאות הבריטית.
מתי בבריטניה: 2 בינואר
מתי בארץ: HOT רכשה ותשדר קודם את העונה הראשונה במהלך 2015.

קוגר טאון
עונה אחרונה לקומדיה בכיכובה של קורטני קוקס
מתי בארה"ב: 6 בינואר
מתי בארץ: ב-29 בינואר ב-HOT3 וב-yes Comedy.

אמריקן איידול
מתי בארה"ב: 7 ו-8 בינואר
מתי בארץ: מהערוץ הראשון מוסרים שכרגע אין כוונה לשדר את העונה

מחלקת גנים ונוף
עונה שביעית, קצרה ואחרונה ששורפת את 13 פרקיה על פני שבעה שבועות
מתי בארה"ב: 13 בינואר
מתי בארץ: במהלך 2015 ב-HOT Comedy Central.

ברוד סיטי
הסדרה שהכי אהבנו ב-2014 חוזרת לעונה שנייה.
מתי בארה"ב: 14 בינואר

הנייטלי שואו עם לארי ווילמור
למחליף של סטיבן קולבר יש נעליים עצומות למלא.
מתי בארה"ב: 19 בינואר.

האמריקנים
עונה שלישית וחדשה לדרמת הריגול המעולה.
מתי בארה"ב: 28 בינואר.
מתי בארץ: 31 בינואר ב-yes Oh.

זרה
החלק השני בעונה הראשונה של דרמת הפנטזיה הרומנטית.
מתי בארה"ב: 4 באפריל.
מתי בארץ: בצמוד לשידור בארה"ב ב-yes Oh.

משחקי הכס
העונה החמישית.
מתי בארה"ב: מרץ/אפריל 2015.
מתי בארץ: בצמוד לשידור בארה"ב ב-yes Oh.

מד מן
חלקה השני של העונה השביעית, שהוא גם שבעת הפרקים האחרונים של הסדרה.
מתי בארה"ב: מרץ/אפריל 2015.
מתי בארץ: בצמוד לשידור בארה"ב ב-HOT3.

תוכנית הלילה עם סטיבן קולבר
הקומיקאי הגאון עומד להחליף את דיוויד לטרמן בתוכנית הלילה שלו אחרי שהלה יפרוש במאי השנה, ולראשונה הוא יעשה זאת עם הפרסונה האמיתית שלו. אי אפשר לחכות.
מתי בארה"ב: מאי/יוני.

קומיוניטי
העונה השישית של קומדיית הקאלט האהובה, שעקרה מ-NBC ליאהו!, ומעניין לראות אם לאכסניה החדשה תהיה השפעה על הסדרה, כמו המקרה המצער של "משפחה בהפרעה" בנטפליקס.
מתי בארה"ב: במהלך 2015.
מתי בארץ: שאלה טובה. גם ב-HOT Comedy Central מחכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully