וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז לב ארי שר חיים גורי. האזינו

13.1.2015 / 7:43

לרגל השקת האלבום "עשוי מאותיות", גולשי וואלה! תרבות מוזמנים להאזין לביצוע של ארז לב ארי לשיר "אולי זו רק פתיחה למשהו אחר" שכתב חיים גורי והלחין לב ארי

יח"צ

"חיים גורי - עשוי מאותיות" הוא ספר-דיסק חדש מסדרת גיבורי התרבות של "נענע-דיסק" ו"עבודה עברית" שכולו משיריו של המשורר הדגול חיים גורי בן ה- 91. שיריו ופזמוניו של גורי נכתבים מזה כ- 70 שנה ועיצבו את פניה התרבותיים של המדינה מאז תחילתה ומלפנים. כאיש הפלמ"ח וצה"ל, מבוני המדינה, וכאזרח החי בה ונושם אותה, משרטט גורי בעטו ומציג בכתיבתו המקורית והמשובחת את הלכי הרוח ואת פרקי חיינו כישראלים.

מופע השקת הספר-דיסק ייערך היום (שלישי) בכנס השפה העברית "לשון ראשון" בהיכל התרבות בראשל"צ בהשתתפות כל האמנים המשתתפים בפרויקט (אורי בראונר כנרות, ארז לב ארי, אריק סיני, ברי סחרוף, יוסי נטיב, ליאור אלבו, מאיה אברהם, מוטי ביקובסקי, סיון טלמור, עינב ג'קסון כהן, רונה קינן, שי צברי, שלמה גרוניך ושלמה בר).

ארז לב ארי עובד בימים אלה על אלבומו הרביעי הצפוי לצאת בשנה הקרובה. הופעות קרובות: חמישי, 15 בינואר, פאב הפינה בקיבוץ חמדיה. חמישי, 22 בינואר, דילן בר בקיבוץ איילון. חמישי, 29 בינואר, במועדון הצוללת בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully