וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו חתני פרס מפעל חיים של אמ"י לשנת 2014

19.1.2015 / 9:48

אילנית, רבקה בכר, דינה דורון, שמואל וולף, שרה'לה שרון, חופני כהן, נירה פז, רוזלין קסל, ליאור מנור, ומיכל טל יקבלו את הפרס בטקס שייערך בתחילת פברואר

שרה'לה שרון, אילנית, מיכל טל, חופני כהן, רבקה בכר, דינה דורון, שמואל וולף, נירה פז, רוזלין קסל וליאור מנור הם זוכי פרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י) לשנת 2014. אות הוקרה מיוחד יוענק לפזמונאי והמתרגם אבי קורן. הפרס יוענק לאמנים באירוע שיתקיים ב-2 בפברואר בהיכל התרבות פתח תקווה. לצד האמנים הזוכים, תופיע גם להקת המחול של אתי פולישוק ולהקת Kids.il.

הענקת פרסי מפעל חיים של אמ"י הינו פרויקט מיוחד שמתקיים מזה מספר שנים ביוזמה והפקה משותפת של מנכ"ל היכל התרבות פ"ת אריה ימיני, עיריית פ"ת ואיגוד אמני ישראל. בין הזוכים בשנים שעברו: אריה אליאס, נעמי פולני, יוסי גרבר, נירה רבינוביץ', גליקריה, צדי צרפתי, דני ליטני קובי אושרת ועוד.

"בכל שנה מתכנסת משפחת אמני ישראל להצדיע ולהוקיר את מיטב אמני ישראל בתחומים השונים. מדובר באמנים מעולים, מהם שחתומים על קלאסיקות שליוו את חיינו בארץ הזאת, ייצגו את ישראל במאות הופעות ברחבי העולם, פיתחו תחומי אמנות ובמה בארץ והסבו אושר ועונג לקהל הישראלי לדורותיו. אמ"י פועל מדי יום על מנת לקדם את מעמדו של האמן הישראלי, ואנו תקווה שהממשלה החדשה, לכשתקום, תיישר קו עם המדינות המתוקנות ותקציב 1% מתקציבה לטובת התרבות", מסר יו"ר אמ"י יענקל'ה מנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully