וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב ראפ פלסטיני מירדן מאיים בתביעה כנגד הליכוד בשל שימוש בשירו בסרטון דאעש

15.2.2015 / 17:50

Torabyeh, הרכב היפ הופ פלסטיני מירדן, מאיים בתביעה כנגד הליכוד בשל שימוש בשירו "Ghorbah" בסרטון "דאעש" ללא רשות, תוך פגיעה במוניטין הלהקה והעמדת חיי חבריה בסכנה

יח"צ - חד פעמי

סערת סרטון דאעש של הליכוד נמשכת. הרכב היפ הופ פלסטינית מירדן ששמה Torabyeh מאיים בנקיטת הליכים משפטיים כנגד הליכוד בשל שימוש בשירו "Ghorbah" בסרטון "דאעש" שיצא בסוף השבוע, לטענת ההרכב ללא רשות ותוך "פגיעה במוניטין".

ההרכב האנטי ישראלי כתב אתמול (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו: "בסרטון התעמולה שהוציא מפלגת הליכוד הישראלית בראשות בנימין נתניהו (ציוני וימני), נעשה שימוש בשיר 'Ghorbah' של ההרכב. סרטון התעמולה מציג יחידת דאעש מנופפת בדגל המדינה האיסלאמית ברכב, בזמן שהיא נשאלת מה הכיוון לירושלים. הציוני עונה: 'שמאלה'. והסרטון מסתיים במשפט 'השמאל יכנע לטרור'. השימוש בשיר בהקשר מסויים אינו יכול להיחשב לדבר מלבד תעמולה מכוונת של הימין הציוני במטרה לתקוף את הציונים המכונים 'שמאל'. בנוסף, זה מסבך את הרכב Torabyeh על ידי האשמות רציניות בטרוריזם וקשר עם דאעש, וכתוצאה מכך עומדים חיי חברי ההרכב בסכנה".

"אנו מגנים בתוקף ודוחים את הפגיעה האכזרית בזכויות יוצרים ואת עיוות המוניטין של Torabyeh", נכתב בסטטוס, "יותר מזה, אנחנו דוחים כל צורה של שיתוף פעולה עם האויב הציוני (ימין ושמאל) ואת ההתפשטות הפאשיסטית של הישות הקולוניאלית. הרכב Torabyeh תנקוט בכל הצעדים המשפטיים כנגד האחראיים".

טרם התקבלה תגובת מטה הבחירות של הליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully