וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 35: הטעות הכי מופלאה של "חברים"

26.2.2015 / 0:21

כוכב הטלוויזיה שהטריד כתבת בשידור חי, כוכבת הפורנו שלא נרצחה באוקראינה ומעריצי "חברים" עולים על פאדיחה נוספת. חדשות הטראש החשובות של השבוע

הנגאובר רע: ג'סטין ברת'ה מטריד מראיינת

זוכרים את ג'סטין ברת'ה מסרטי "בדרך לחתונה"? ברור שלא, הוא הדמות שמחביאים כל הסרט בשביל לתת זמן מסך לאנשים מעניינים יותר. הבחור התרגל כבר לדהור על גב אנשים מוצלחים ממנו, והפעם הוא עושה את זה בצורה מגעילה במיוחד, ולעיני המצלמות. הכתבת ג'יל מרטין ניגשה לראיין אותו בסיום משחק של הניו יורק ניקס בו נכח, ובמקום שיחת חולין קלילה על ענייני היום, החליט ברת'ה לשלוף את המטרידן שבו. עוד לפני שהיא מסיימת את השאלה הראשונה, ברת'ה כורך את ידו סביב כתפיה של מרטין, ומשם הוא ממשיך לשיחה על חברו בראדלי קופר ומבקש ממנה, בצחוק, כמובן, שתפסיק לסמס לו בקשר אליו. מרטין משתפת פעולה בנימוס, אך בהמשך היא מביעה בבירור את מורת רוחה מהסיטואציה. מישהו יכול לאבד אותו בבנגקוק או משהו, בבקשה?

שארקנדו במציאות: מה עושה הכריש הזה בחוף?

בזמן שחגגתם כל פתית שלג וכל כדור ברד, בחופי אוסטרליה הכתה סופה מסוג אחר: שארקנדו. מתברר שמותג הסרטים של ערוץ "סייפיי" הפך לרגע ממדע בדיוני למציאות, כששתי סופות ציקלון התחוללו במקביל וגרמו לכרישים למצוא את עצמם ביבשה. ויקטור לטו, תושב העיירה לנוקס הד, העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה של כריש על החוף, וגרם לנו להאמין שהדבר המדהים הזה קרה. לצערנו, בהמשך השבוע הוא פרסם תוצאות בדיקה קרובה יותר שנערכה בכריש, ומתברר שהוא נתפס בידי דייג ולא בידי תופעת הטבע המופלאה ביותר שיכולנו לקוות לה. ואם אנחנו התבאסנו מזה, תארו לעצמכם מה מרגישים טארה ריד ואיאן זירינג.

כריש על החוף. facebook, צילום מסך
כמובן/צילום מסך, facebook

בניגוד לשמועות: סשה גריי לא נרצחה באוקראינה

השחקנית סשה גריי הפכה השבוע, שלא מבחירתה וללא ידיעתה, לכלי משחק בתעמולה אנטי-אוקראינית. תמונתה של גריי, שעשתה לעצמה שם כשהשתתפה בסרטים למבוגרים בלבד, הופיעה לצד מאמר פרופגנדה רוסי המספר על אחות בשם סשה סרובה שנפלה בשבי האוקראינים. אלו צילמו עצמם מבצעים בה "מעשים משפילים" לפני שרצחו אותה וביתרו את גופתה. גריי עצמה הבהירה לעוקביה באינטרנט שהיא עדיין איתנו, ומתחה ביקורת על השימוש בתמונתה לצרכי תעמולה, בייחוד במציאות שגובה מדי יום קורבנות בנפש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפה בוורוד: רובי וויליאמס עוקץ את ברוס ג'נר

רובי וויליאמס הוא לא רק אחד הזמרים המצליחים בעולם, הוא גם נודע לאורך השנים גם בזכות חוש ההומור המשובח שלו. אף אחד מהכישורים האלו לא בא לידי ביטוי בתמונה בפרסם השבוע באינסטגרם, בה הוא נראה עם בלורית בצבע ורוד. מתחת לצילום הוסיף וויליאמס הבהרה: "השיער שלי ורוד… זה לא בכוונה, זו צביעה שהשתבשה". קרה לכולנו, אבל הרובסטר לא התאפק והמשיך לדבר על השיער שלו, ש"בדומה לברוס ג'נר, נמצא בתהליך". הו סנאפ! מילא העקיצה שלא במקומה, אבל בדיחה כזו עבשה ומתאמצת? רובי, אתה מסוגל ליותר.

היי, זאת לא מוניקה! הטעות הכי מופלאה של "חברים"

בתחילת השנה עלו כל הפרקים של "חברים" לנטפליקס, ובחודשיים שחלפו מאז, בילו יותר מדי אנשים הרבה יותר מדי זמן בלשים לב לכל מיני פרטים שלא שמנו לב אליהם במשך עשר שנים של שידורים חוזרים. בין התגליות שנחשפו: הסכום שג'ואי חייב לצ'נדלר או שלט "שמור" קטן המונח על השולחן הקבוע של החבורה ב"סנטרל פרק" ומספק הסבר לפניותו התמידית. את הטעות שנחשפה השבוע אתם עלולים לפספס אם רק תמצמצו, היא קטנה ושולית, אבל לא פחות ממדהימה. כשהמצלמה מתמקדת בפיבי במהלך שיחה שלה עם מוניקה, אפשר להבחין שהבחורה עמה היא משוחחת היא מישהי שאיננה מוניקה בכלל. השחקנית המחליפה השתרבבה כנראה לפריים כחלק מהמרת פורמט השידור למסך רחב, ואם אתם רוצים לתפוס את הרגע היפהפה הזה בעצמכם, גשו לפרק החמישי בעונה השמינית.

גיבור: הבחור שיאזין לניקלבק במשך 168 שעות בשביל צדקה

המילים האלו נכתבות לצלילי "Hero", מלהיטיו הגדולים (והבודדים) של צ'אד קרוגר, סולן ניקלבק, לאות הזדהות עם ג'סי קארי, האמיץ באדם. קארי מנסה לגייס תרומות למען עמותה שמספקת מי שתיה נקיים למדינות מתפתחות, ולמען המטרה החשובה הזו הוא מתכנן להאזין רק לניקלבק במשך 168 שעות, או 24/7. למה דווקא ניקלבק, אתם שואלים? ובכן, גם בעמותה שאלו את אותה השאלה. "כי זהו המבחן האולטימטיבי לסיבולת האנושית". ולמעריצי ניקלבק: לפני שאתם מתרעמים, נסו קודם כל להאזין ברצף ללהקה שאתם אוהבים במשך כל כך הרבה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully