וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת רוקנרול קלאסי לפי הספר: האפגן וויגס חוזרת לנסר את תל אביב

24.2.2015 / 13:50

מה הקשר בין רוקנרול קלאסי ואפגניסטן? התשובה היא ככל הנראה גרג דולי. האפגן וויגס חוזרת להרעיד את ישראל בשתי הופעות ואם אתם מחבבים דיסטורשן לא כדאי שתחמיצו את זה. צפו בהמלצה היומית, אפגנית בנשמה

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות והי לכם צלופחי רוקנרול! וכעת, כותרות נוספות:

האפגן וויגס, הנחשבת לאחד מהרכבי הרוק המוערכים בסצנת המוזיקה העולמית עושה פוס משחק מעוד ריאיון ל-NME או לרולינג סטון ומגיעה לשתי הופעות במועדון הבארבי בתל אביב במסגרת סיבוב הופעות. ההופעה הראשונה תתקיים היום (שלישי) במועדון הבארבי תל אביב ומחר תתקיים אחת נוספת.

כזכור, לפני מספר חודשים הפתיעו חברי ההרכב עם אלבום אולפן חדש בשם On The Beast, אלבום שיצא בלייבל הראשון בו היו חתומים - הלייבל האגדי סאב פופ, בשעתו יצאו בו יצאו גם אלבומים של נירוונה, מאדהאני וכו'. זהו כמובן לא ביקורם הראשון של החברים האפגנים בישראל וחשוב שתדעו שאם אתם בעניין של רוק קלאסי, דיסטורשן ראוי ומלודיות שמזכירות בלוז של פעם – לא כדאי לכם לפספס את זה.

הערב כאמור תתקיים ההופעה הראשונה שכל הכרטיסים אליה כבר אזלו, אם אתם רוצים להיות שם מחר כדאי למהר ולהסתער על כרטיסים באתר הבארבי. על הבאת אפגן וויגס ארצה אמון המפיק שוקי וויס. קיפ און רוקינג אין דה פרי וורלד!

האפגן וויגס, בארבי ת"א, 24,25.2 מחיר כרטיס 228 ש"ח, פתיחת דלתות 20:30, תחילת מופע 22:00.

לרכישת כרטיסים כנסו לאתר הבארבי

לעוד הפתעות כנסו לעמוד הפייסבוק של שוקי וויס


אוהבים את אפגניסטן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully