וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר בחזרה עם יהושע לימוני וג'וני שועלי

26.2.2015 / 0:20

לימוני ושועלי באולפן החזרות מבצעים את השיר "הנה הוא בא", מתוך אלבומו השלישי והחדש של לימוני, בעבר מתופף שפיות זמנית, איש תופעת דופלר, ניגן עם חברים כאביתר בנאי וכתב לדודו טסה. צפו והאזינו להם כאן

צילום: דייב שחר עריכה: יותם וקס

יהושע לימוני, יוצר מרגש ואמן של מלים, הוציא לאחרונה את אלבומו השלישי "סיכוי לאהבה" בהוצאה מחודשת. לימוני מתאפיין בכתיבת טקסטים עמוקים הנוגעים בשאלות קיומיות ובו בזמן שנונים, קורצים ומפלרטטים עם התל אביביות ועם ההוויה המודרנית המנוכרת, ומספק מנה מזוקקת של רגישות וטוהרה.

לימוני נמצא בשטח כבר למעלה מ-20 שנה. הוא היה המתופף של להקת שפיות זמנית ואחד ממקימיה, השתתף בהרכבים שונים כמו תופעת דופלר, ניגן עם אביתר בנאי ואחרים, כתב לדודו טסה, ואז עבר למרכז הבמה כסולן של להקת יהושע. אחרי שהתפרקה הלהקה התחיל יהושע בקריירת סולו, והוציא את האלבומים "מנות קטנות", ו"סיכוי לאהבה", שנטלו בו חלק ארקדי דוכין, דודו טסה, לואי להב, משה לוי, אלון עדר, אילן דמרי (המדרגות), בנצי גפני, אבישי מור, יאיר סלוצקי, אסי זליג, יענקלה סגל ואורי בינשטוק.

ב-2 במרץ ב-20:30 יופיע לימוני במועדון הבארבי במופע "סיכוי לאהבה", חמוש בהרכב משובח כשהוא על סט תופים בקדמת הבמה, שר ומנגן שירים מהאלבום הנוכחי ומשני אלבומיו הקודמים. במסגרת ההופעה יתארח ג'וני שועלי, ומתוך החזרות להופעה אתם מוזמנים להאזין לשניים שרים ומנגנים את השיר "הנה הוא בא" מתוך האלבום "מנות קטנות", הפעם בביצוע חדש ובגרסה חשמלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully